![]() |
Muziek Era's
Kijkende naar de nieuwe bands die nu helemaal heet zijn, denken jullie dat we een nieuw muziekaal era te gemoedgaan? (A la Pink Floyd Beatles Led Zep (...) Bowie etc etc).
Zullen onze kinders in hun "ik wil bijzonder zijn ik ga oldies luisteren periode" later de muziek van nu (Franz Ferdi, Keane, Razorlight, Babyshambles, the Streets of misschien zelfs Maroon 5!) beluisteren? Wat zijn de keepers en wat zijn de wegwerp bands van nu?! |
Radiohead
|
Radiohead zou best kunnen idd
|
radiohead is zeker baanbrekend en ook nog eens populair voor de rest zou ik even niets kunnen bedenken met diezelfde samenstelling
|
Hmm interessante topic ik zat daar laatst ook nog over na te denken. Ik denk dat je zoiets alleen naderhand pas echt kunt vaststellen.
|
The Cure en Nirvana. Al zijn die dat beide al voor een deel.
|
Oasis
Coldplay Radiohead Queen of The Stoneage Green Day Beetje de acts die nu festivals headlinen. |
En Metallica natuurlijk.
|
Citaat:
|
De Cure is echt niet van nu Ufke :rolleyes:
|
Citaat:
Henk Mul ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nasum
Orchid Hellnation |
Iel, ik bedenk net dat Tiesto later misschien ook nog wel bekend is. :s
|
Zeker te weten Radiohead.
|
Ik stop persoonlijk Coldplay in de vuilnisbak
|
Blijvers: Maroon 5, Keane, Counting Crows, Evanescence, Melissa Etheridge, Live, Blof (met n schuin streepje door de O), Intwine, Joss Stone.....
Wegwerpartikelen: K-liber, D-men, Chips, Di-rect, M-kids.... Kortom: De blijvers zijn mensen die andere muziek maken dan alles wat dr al op TMF/MTV/The Box is.... |
Citaat:
|
devil (S!) daughter jij slaat de plank mis pas op met je hamer :eek:
|
Citaat:
ik hoop dat je over 3 jaar deze post nog es leest en dan hartelijk om jezelf moet lachen (y) |
Citaat:
|
Te dope als straks alle ouwe neger bejaarden hun gouwe oude uit hun kast halen::
G-unit :D.. |
Citaat:
:D |
Iron maiden.
|
van wat er hier te lezen valt, enkel Radiohead
hoewel R.E.M., Blur, Oasis, U2 (als dat nog van deze tijd is) |
neee alllen van deze tijd
|
natuurlijk ook een onderscheid maken tussen tussen de grote namen en de namen die relatief onbekend nog jaren meegaan, (genre Television, Velvet Underground, Nick Drake etc.)
|
Elke keer dat jullie de band 'Oasis' noemen sterft er in een ver land een jong poesje :(
|
hehe
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh ik denk dat Nine Inch Nails ook wel zo'n beetje zo'n band is.
|
Citaat:
waar worden die blijvers gedraaid dan? :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
weet ik niet, ik heb me nooit in hen verdiept omdat ik dat gejengel van trent reznor niks vind. maar ik let te veel op de teksten
i hurt myself today :(:(:(:( who cares trentje ventje :( |
Ach ja..
ik ga wel weer in discussie als ik nuchter ben |
Citaat:
wegwerp: Bright Eyes, aanverwante jankbands met schattige zangers maar muzikaal waardeloze composities keepers: bands die al 5> jaar actief zijn in de muzak wereld. Kane > Bright Eyes. |
Blijvers (deze zijn redelijk tijdloos):
The Offspring Keane Radiohead Coldplay Eminem Depeche Mode The Prodigy Rage against the Machine Fear Factory The Roots Queens of the Stone-age Twijfel gevallen: Maroon 5 Interpol The Streets Troep: alle boy-bands alle girl-bands muziek a la K3/m-kids en andere vrolijke kinder shizzle rare muziek zoals Electric Six etc... 50 Cent en nog een aantal van die gorilla's al die opkomende R&B artiesten |
Citaat:
|
Slayer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
damn, jij wordt echt zieliger met de dag :)
|
Citaat:
Koekje erbij? |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:20. |