![]() |
[Poll] Je hebt een reischeque twv 1000 euro gewonnen!
ok, STEL dat je een reischeque van 1000 euro wint, geldig in Europa, waar zou je dan naar toe gaan? :)
|
Uhm moeilijk! IJsland, Noorwegen en Zweden spreken me erg aan!
Griekeland en Portugal ook :) Ik denk dat ik heel veel bedenktijd nodig zou hebben :p Maar uiteindelijk zou ik denk ik naar Noorwegen, Zweden of IJsland gaan, omdat die landen aardig duur zijn (zowel het leven daar als de reis op zich). |
de Baltische staten
Calabria of Scandinavie :) |
ok ik ga dus naar Gran Canaria, maar voor dat geld zou ik ook 'ns graag naar Sicillië gaan.
|
azoren. ijsland. noorwegen. roemenie. lapland! ;)
hangt er ook af met wie, hoe lang etc. |
Spanje of Griekenland.
In ieder geval naar de zon (y) |
Ijsland of Skandinavie
|
Estland!
|
Maui Hawaii :cool:
Lekker windsurfen :D |
Citaat:
|
Griekenland of Scandinavië :)
|
Een Grieks eilandje met zeer weinig toerisme lijkt me wel wat. Of Schotland en/of Ierland.
|
Estland
|
Ha, ik heb vandaag een reischeque van 1000 euro gewonnen. :| Toeval? :\
Maar; oeeeh yeah. Ja, ik ga in de zomervakantie interrailen door een groot deel van Europa + misschien Marokko. Waar precies weten we nog niet... |
Italië of Griekenland, iig ergens waar het warm is en waar ik nog niet ben geweest.
|
Italie
|
Ierland
|
Ierland en Schotland.
|
Ik zou door heel Europa gaan interrailen. Ik zou dan in ieder geval wat van Scandinavië en Oost-Europa willen zien, want daar ben ik nog nooit geweest.
|
Wenen, Ierland of Schotland.
|
Ierland en Schotland..Hoe ze daar praten<3
Maar btw niet dat ik er daarom heenga hoor,lijkt me gewoon heel erg mooi:) |
Griekenland
|
Citaat:
|
waarom heb je [Poll] in je titel staan als t geen poll is? :confused:
Ik zou door Italië gaan reizen: Napels, Milaan, Pisa, Rome, Florence etc. |
naar een land waar ik anders nooit heen zou kunnen, ergens ver weg!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou naar Finland gaan.. spreekt me erg aan, dan ga ik daar rondtoeren, dan vooral ook naar Lapland. lijkt me geweldig :D
|
M'n eerste keus in Europa is zeker weten Griekenland :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mm alleen Europa heh.. 1000 euro kan je wel wat mee :) Ik zou iemand meenemen en naar Italië gaan: eerst Rome, dan Venetië.
Of ik zou me belachelijk laten verwennen in Turkije of op een Grieks eiland :) |
Italïe. Ben ik nog nooit geweest en ik wil alles zien! :p
|
Griekenland, Corsica of Portugal.
|
Italië :)
|
Scandinavië of Schotland..
|
Italie :)
|
rondreis maken door noord europa of oost
|
italie of spanje, winkelen in milaan en barcelona :D
|
een stad :)
|
Ik zou gaan interrailen door Oost- Europa. Dat wil ik nu ook maar nu heb ik geen geld.
|
Ierland of UK, maar Oost-Europa lijkt me ook wel wat.
|
Waarom wil iedereen naar Ierland? Ik ga d'r namelijk werken van de zomer en ik ben wel benieuwd waarom iedereen d'r heen wil! :)
|
Lapland, Spitsbergen (al kom je daar niet met 1000 euro, maar goed, dan leg ik er zelf wel wat bij) of IJsland.
|
Scandinavië en Griekenland. :)
|
Finland, zeker weten. Vriendin mee (die is half Fins) en dan als verassing voor d'r al d'r Finse vrienden in Helsinki op aan zoeken...
|
ysland.
echt reuzeverliefd op dat land. prachtig |
Rome. Ik moet daar gewoon nog een keer terug heen :)
|
Polen en Moskou (dat hoort toch ook nog bij Europa?)
|
ik zou dan naar thailand gaan. of ijsland, allebei eens geweest en wil ik zeker nog eens zien! thailand zeker omdat we daar maar een relatief klein deel van gezien hebben.
over interrailen gesproken, ga k waarschijnlijk volgend jaar doen! eigenlijk wil k heel de wereld wel zien :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:57. |