![]() |
Huisdieren life-style
past dit in jouw lifestyle? of moet je er nix van weten?
zit je net als de gooise huppelkutjes met je golden retriever elke avond op de bank? waarom of waarom niet heb jij een huisdier? en wat voor 1? |
Ik heb er geen, omdat dat niet echt bij me past..
|
nah, geen huisdier, geen tijd voor...
maar een luie hond zou leuk zijn. :) |
ik heb een kat en die is tof, ze lijkt op mij
ze is lui, koppig, harig, eeuwig in de rui en ze zeurt net zolang tot ze krijgt wat ze wil. zoals het een goede kat betaamt dus. |
nee geen huisdieren, daar heb ik geen behoefte aan.
|
nee die heb ik niet, maar een kat zou erg goed bij me passen
want ik ben vaak kattig :eek: en katten zijn :cool: |
ik ben geen kattenliefhebber (understatement) en ik heb geen huisdieren
|
Ik heb een Palomino(goud)kleurig paard, en een hond (golden retriever) die bij mijn paard matcht :o :cool: .
Verder heb ik een lifestyle verantwoord konijn met panterprint, en 3 ton-sur-ton katten. |
ik heb 2 katten en die zijn net als ik lui als de neten, enige dat ze doen is slapen en eten. ik wou dat ik het zo goed voor elkaar had:D
|
ik heb een pony, nog een overblijfsel uit mijn paardentijd. ik rijd er nog wel op en ze is, hoe stom het ook klinkt, af en toe mijn steun en toeverlaat. en bovendien zorgt ze dat ik gave littekens krijg :cool:
ik heb ook een kip, nouja eigenlijk twee want de kip van de buren slaapt altijd bij ons in de stal. ze zijn allebei diepzwart met zo'n mooie olieglans en ze zijn allebei tam dus je kunt ze aaien. de ene, de onze, is echt extreem groot en de ander is een lief klein kipje. ook heb ik een kat, een zwarte. die ligt de hele dag te slapen en volgens mij is ie in een vorig leven Gandhi geweest want hij kijkt altijd heel wijs en glimlacht als mijn vader weer eens dom tegen hem doet ( ' hee poes, poes, slaap je? ja, slaap je? hee poes? ' ) |
ohja mijn pony is helemaal wit en ze heeft een pluizige kuif en ze is heel punk want ze houd van raggen
|
Mijn rat en 2 katten zijn vadsig dus die passen wel bij mij ja(y)
|
Ik heb twee dwerghamsters want ik vind het leuk om stoned met kleine fluffy beestjes op de bank te hangen.
Lifestyle-verantwoord dus. :cool: |
ik heb een katje en dies gek en gemeen enzo en ze sloopt alles en dat doe ik soms ook wel een beetje en iedereen vind r eng en ze heet boe en dit boeit niet
|
Citaat:
|
2 honden:
grotere zwart/witte langere harige hond: Sheba kleine jack russel: wympie ( :cool: ) 2 katten: een zwarte, irritant kut beest dat overal pist en je altijd krabt: mara 1 bruine soort tijger beest dat vet is, omdattie niet kan mauwen en dus alleen met ze bek zo heen en weer beweegt en hij enkel op muggen jaagt terwijl de ander met muisen, en vogels thuis komt. :D ^en die heet doppie :) |
2 katten. <3
de een is superlief enz. de ander ook wel maar minder. :) |
Ik houd wel veel van katten, was leuk om te hebben toen ik nog bij mn moeder woonde, maar ik moet er niet aan denken om persé elke dag thuis te moeten zijn om die beesten te voeren en poep te scheppen.
|
ik heb geen huisdieren want die zijn teveel werk en ik ben lui
|
We need Dierentuin girl in dit topic.
Euh ja katten en ratten zijn leuk, maar wat turkie al zegt ze moeten ook gevoerd worden... Alhoewel.. die katten zouden de ratten kunnen opeten.. |
Ratten op je schouders zijn wel leuk, maar waarom springen ze niet eerst hun hok terug in voor ze gaan pissen of gore kleine drolletjes achterlaten?
|
Schizofrene kat en een luie boxer (y)
|
een rat, omdat k t gewoon coole lieve beesten vind
|
Ik had eerst een rat, maar die is dood en ik heb nog een hond maar die is niet van mij maar die past wel bij mn lifestyle maar ik weet niet hoe.
|
Oja natuurlijk past m'n kat bij m'n lifestyle want we zijn beide lui en houden van kr00len bla bla bla bla.
|
Ik had een kat (een zwarte en ze is op de 13e jarig :eek: ) en ze is lui en dik en valt mensen aan :cool:
Ik ben ook lui en dik en ik gebruik ook m'n nagels als ik mensen aanval. Honden passen niet in mijn lifestyle want ze stinken en kwijlen en begraven niet eens netjes hun drollen. In mijn lifestyle is er geen ruimte voor het opscheppen van dampende hopen stront. |
Ik heb een chinchilla die op een Furby lijkt en altijd in een hoekje achter de bank op het tapijt pist :eek: De kleine rakker :)
|
ik heb een blonde labrador
kleurt mooi bij ons vloerkleed :D |
Ik ben allergisch.
Anders zou ik een kat nemen. :( |
honden zijn leuk, katten ook wel. ik heb een konijntje maar die woont nog bij mijn ouders hij was nog niet klaar om het huis uit te gaan zoals ik :eek: hij is heel erg cute, hij vecht met bezemstelen en hij jaagt katten weg uit de tuin en hij gooit met zijn booty plantenbakken van de vensterbank <3 het is echt een poepie maar ik heb hem al sinds mijn 12de dus hij gaat binnenkort dood en dan word ik verdrietig.
|
Citaat:
Beestjes zouden niet dood moeten gaan.. |
Teckels de gekste! (y).
Henk Mul ! |
Citaat:
o ja een keer ging ik een appel eten en toen sprong hij op mijn schoot en hij begon de andere kant van de appel te eten. dat was mijn meest romantische moment tot nu toe :( |
Citaat:
Prachtig veelzeggend beeld. |
Ik heb een dikke pluizige luie kat en ze is intelligenter dan de meeste mensen die ik ken. En ook meer metal, want ze drinkt bier en geeft m'n stereo kopjes als d'r Hammerfall op staat. Oh, en aan de meeste lui heeft ze een hekel en ze heeft een keer mijn oma bijna doodgebeten.
|
ik ben gek op dieren (y) ik gier het vaak uit om sommige exemplaren terwijl niemand verder lacht :| . laatst bijv. in een cd-winkel liep een zwart raar hondje rond met de leiband tussen zn pootjes en die scharrelde heel raar rond, hij had geen staart en t lichaam leek op n biggetje en zn hoofd op n vos :)
ik had 3 ratjes en die zijn nu dood, en n dikke rode cavia die is ook dood, ik wil heel graag n kat maar t komt er maar niet van (n) |
Ik heb een konijn en hij/zij heet Rupert.
Het past bij mn lifestyle want ik houd van de bunnyhop en ik vind sla lekker. http://img.photobucket.com/albums/v3...e/rupertje.jpg en komop mensen we willen beeldmateriaal zien |
Citaat:
:eek: kittig beestje |
ik heb geen huisdieren, ik zou wel een babypoesje willen, maar ze worden groot. en ze laten ook overal haren achter en je moet ze verzorgen. dus nee, toch maar geen huisdier
oja, ik wil wel een kuiken! |
Citaat:
|
ik had vroeger een hamstertje en die was erg lief, daarna ook nog wel hamsters gehad maar die waren lang niet zo lief. Ik houd niet van katten, en van sommige honden, ik ben vrij snel bang.
|
een boxer, actief beest. wil altijd spelen vind best grappig. Het vergroot bovendien m'n balvaardigheden :D
|
Ik heb 9 katten. 3 grote en 6 ukkies :)
Het zijn snolliebollieraskatten en ze zijn nog ijdeler dan ik want ze wassen zich alleen maar de hele dag :|. http://img.photobucket.com/albums/v3...em/3feb001.jpg |
Citaat:
|
Ik heb dieren op mijn bord.
|
|
Ja ik heb een kat en hij heet Karel en hij is de meest geweldige kat ever want hij is een beetje dikkig en rond <3
En we hebben m omdat het fijn om wat gezelschap te hebben en we wilden een goede daad doen door een kat uit t asiel te halen. En mijn lifestyle wordt door hem beinvloed want ik moet voor hem iedere ochtend om 8 uur opstaan want hij heeft suikerziekte dus dan moet hij een insulinespuitje en eten. :( |
3 katten. milo. sem en mo.
en een hond. maar ik ben een kattenmens. veel makkelijker en gezelliger. |
Ik heb 2 muizen van mezelf, en verder hebben we nog een hond en vogeltjes.. en 2 ratten van m'n broertje, maar hij zorgt er niet voor dus moet ik dat steeeds doen.
|
Ik hoop binnenkort een pitbull kruising te kunnen adopteren, omdat het een hele mooie hond is die een slechte start heeft gehad.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:48. |