![]() |
seks met neef
Ik ben pas met mijn neef naar bed geweest. We zijn niet verliefd op elkaar ofzo, maar hebben een goede band samen. Het was niet gepland, maar 'gebeurde' gewoon. Achteraf had ik er geen spijt van, maar ik vond het wel heel stom. We hebben het best leuk gehad, dat is het probleem niet, maar onze relatie is wel verandert natuurlijk. Hoe kon dit nou gebeuren?
Vervelend is dat ik er met niemand over kan praten (we gaan dit dus niet aan de rest van de familie vertellen!). Vinden jullie dat seks/relaties met neven/nichten aanvaardbaar is? Ik vraag me namelijk af hoe andere mensen |
Ach, als het voor beiden goed voelt sta ik er niet negatief tegenover.
Misschien zou je ook eens de zoekfunctie kunnen gebruiken, want er zijn al een aantal topics over geweest waar je misschien ook wel veel uit kunt halen.. |
Ik zou 't zelf niet doen, omdat ik mijn neven niet op die manier bekijk, maar ik keur het niet af als andere mensen dat doen
|
nee, ik had hem ook nog nooit op die manier bekeken. Je denkt helemaal niet over ziets na omdat het familie is... Maar we zijn gewoon heel close. Het klinkt stom, maar we lagen gewoon opeens bij elkaar in bed! I
|
Zolang jullie 2 het ok vinden waarom niet
|
Citaat:
|
Ik vind het prima als andere mensen het doen, ik zou het zelf alleen niet doen, ookal heb ik best mooie nichtjes.
|
Ik vind het maar goor maja wie ben ik.
|
Citaat:
ik zou ook niet met mijn neef naar bed willen ;) |
ik vind t niet kunnen, t is toch familie
|
trekkie naar mn bekkie :D
Ik vind het ongelooflijk fout, en ik zou t voor een pleziertje niet risceren... dan daarbij heb ik geen aantrekkelijke nichten :p |
Het zou mijn ding niet zijn, maar als jij het wilt.
|
Zoals ik al zei: het is niet omdat dit heel graag wilde, het was denk ik gewoon een verkeerde uiting van genegenheid :s.
Het is ook niet zo dat ik met iedereen het bed in duik. Juist niet!!! Pas achteraf dacht ik: jezus waar zijn we mee bezig! Maar op het moment voelde het best goed. Omdat we elkaar zo goed kennen denk ik. |
Citaat:
( het zou niet bij mij opkomen om ff gezellig met mijn nicht te rollebollen). |
Nja, technisch gezien niks mis met neef/nicht relaties (als het niet ál te vaak gebeurt in een geslachtslijn), dus tja. Ik kan me voorstellen dat het een keertje gebeurt, als je goede vrienden bent en elkaar dus toch wel enigszins aantrekkelijk vindt... Ziek is het iig niet.
|
ik vind het bah
|
een vriendin van mij is ook met haar neef naar bed geweest.. zou er zelf nooit aan beginnen..
|
Citaat:
Ik kan het zelf niet zo begrijpen waarom je het zou doen....... er moet toch ook wel sprake van dat je degene niet zo als familie ziet lijkt me of zie ik dat verkeerd? |
ik zou het niet doen, ookal heb ik een best aantrekkelijk nichtje.
Als je het wilt, en hij wil het, moet je 't vooral doen, volgens mij is 't vanaf neven en nichten de generatiekloof net genoeg om niet "verkeerde" (gehandicapte etc.) kinderen te krijgen. |
Om maar even wat tegengas te geven aan het incest-verhaal:
je bent goed ziek bezig; er zijn zoveel jongens om te neuken, en jij moet familie pakken. Doe eens niet. |
Het hangt er ook van af of het een verre neef is.
Ik ken iemand van de rugby en die is verlooft met een nicht van hem. Niemand van de rugby heeft daar problemen mee. |
Ik heb er geen moeite mee ik vind het kunnen. Zelf zou ik het niet doen ook al heb ik leuke nichten, maar nee.
@ TS zie jij je neef vaak? Want als je hem af en toe ziet is het gevoel misschien anders dan dat je hem iedere week ziet. |
Tsja, waarom niet. Ik zie er niet echt een probleem in, als jullie jezelf er allebei goed bij voelden. Er zijn toch ook mensen die wel eens met een gewone vriend naar bed gaan, niet uit verliefdheid, maar uit genegenheid. En zolang je maar niet de bedoeling had direct kinderen te gaan maken :p.Kan me wel voorstellen dat je het liever niet aan de rest van de familie wil vertellen, omdat je dan misschien scheve gezichten krijgt.
Hoort dit trouwens niet meer op sexualiteit? |
k zou t zelf niet doen, maar ik kan het ergens wel begrijpen.
|
In turkije en dat soort landen is het normaal dat neefjes met nichtjes trouwen :s
|
Citaat:
Als je kinderen gaat nemen helemaal, dat is hetzelfde als drugs gebruiken terwijl je zwanger bent, er is een gigantsiche kans dat je je kind verneukt (n) |
Citaat:
|
tja het is je neef
|
tjah het is maar sex. het is gebeurd en daar kan je toch nix meer aan veranderen. als je het allebei wilde, dan is er toch geen probleem. zeker als jullie allebei zoiets hebben van: een verkeerde uiting van genegenheid.
|
Het mag op zich wel. Geen incest ofzo. Sja, ik zou er niet zo'n behoefte aan hebben. Niet dat ik geen leuke neven heb, maar zo bekijk ik ze gewoon helemaal niet. Ik heb wel eens met een van mijn neven in één bed geslapen maar dan ook echt geslapen en op één kamer.
Sja, ik bekijk ze gewoon niet zo en ik voel me ook niet seksueel tot ze aangetrokken, ofzo. |
Citaat:
De kans dat dezelfde recessief erfelijke eigenschap bij een huwelijk tussen neef en nicht in de kinderen terecht komt is iets meer dan 3%. De kans dat hierdoor een ziek kind wordt geboren is circa 4%. Een kleine stijging dus van 1%, die vooral significant is bij uiterst zeldzame aandoeningen. http://www.erfelijkheid.nl/documenta...s/giordano.php |
Dat is nog altijd een drievoudige / viervoudige kans...
Laten we dat maar negeren hoor... ;) 4% is niet niks.. |
Citaat:
Kinderen waarvan de ouders niet verwant zijn, hebben 3% kans op die ziekten (dat wil zeggen een kans van 3 op 100). Kinderen van wie de ouders neef of nicht zijn, hebben 4% kans op die ziekten. De kans dat iemand die ziekte krijgt vergroot maar met 1%. Misschien niet verwaarloosbaar, maar toch zo klein dat zulke huwelijken niet verboden zijn en niet eens worden afgeraden. |
ach als je maar niet aan kinderen begint... dan krijg je kinderen zoals onze buurman.. en dat wil je niet :o
|
Citaat:
|
Mens, dat heet inteelt.
Daar komen zéér lelijk, misvormde mensen uitvoort. |
nee, ik zou het zelf nooit doen, maar als er liefde tussen beide is, kan het gebeuren.
|
Ik zou het nooit doen met een van mijn nichten....stel dat ik echt een geweldige nicht had ofzo die vreselijk knap en lief was en dat we vreselijk tot elkaar zijn aangetrokken, dan zou ik het nog kunnen begrijpen. Maar met de nichten die ik heb...naah :p T is niet normaal maar zulke dingen zullen wel dagelijks voorkomen.
|
Tja, misschien is je nichtje wel heel leuk, en ben je erg geil ofzo, toch zou ik het echt niet doen. Stel je voor dat ze zwanger wordt van je, dan heb je het verpest bij iedereen in je familie, en ook daarbuiten...
Maar ik ken wel van dit soort verhalen. Een vriend van mij had het ook met z'n nichtje gedaan, in de zomervakantie op de camping. Hij had er geen spijt van, maar was wel bang dat 'het' vroeg of laat boven zou komen. Je weet hoe die dingen gaan. |
Citaat:
|
hmmm zoals al eerder gezegd werd, het ligt een beetje aan hoe ver je neef is. als het een volle neef is heb ik zoiets van... hmmm apart, maar een aangetrouwde neef, dus bijvoorbeeld de zoon van de broer van de vrouw die met je oom is getrouwd, dan is het dus geen bloedelijke familie en dan is er niks raars aan. Nee, wanneer je aangetrouwde opa het twee maanden na het overlijden van je oma met je tante, z'n stiefdochter dus, gaat hotseflotsen, dat is wel ziek (n) :|
|
als jullie het beiden goedkeuren is er niets aan de hand.
|
ach, je doet er niemand kwaad mee. Ik bekijk mijn nichtjes niet op die manier (ik zou hier 'nichten' kunnen zetten, want allemaal 18+, maar dat klinkt ook niet echt goed....), ook al zijn de meeste best aantrekkelijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
OMG al zou mijn neef op Johhny Depp lijken zou ik niet met hem neuken. Familie is familie en verder dan dat gaat het bij mij écht niet. De gedachte al dat ik met mijn neef (hoe leuk en lekker hij ook moge zijn) het bed zou delen gaat me al te ver. Zit gewoon een blok op
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:26. |