![]() |
dienstplicht
er moet een dienstplicht voor vrouwen komen om een paar jaar in de zorg te werken. dit verbeterd de zorg, de wachtlijsten worden korter, en er zullen altijd mensen die er willen blijven werken zijn.
geef de dienstplichtigen veel extrajes zoals: gratis opleiding, enz. |
Typisch dat dit van een man komt :rolleyes:
|
En wat als iemand écht géén zin heeft? Lijkt me niet leuk voor die mensen die zorg nodig hebben..
En waarom mannen niet? Ik denk dat we die 'dienstplicht-periode' nu wel achter ons hebben liggen. |
Hoeveel nutteloze topics open je nog?
|
Laat ook maar.
|
Ik denk dat het beter is voor die mensen als ík vooral níet in de zorg ga werken (y)
|
Citaat:
|
en de mannen mogen ondertussen het huishouden doen zeker?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1. open een nuttig topic
2. open een slim topic 3. open een duidelijk topic 4. open een topic op de juiste plaats de 4 handregels, probeer er eens iets mee :). |
Citaat:
|
nuttig he
|
Slotje?
|
Citaat:
|
Ik pleit voor een regel dat leden pas topics mogen openen na 400 posts :D
|
Citaat:
|
Wat? Waarom de vrouw? Een man kan ook mákkelijk in de zorg gaan werken. Pff, wat een onzin.
Daarbij mag je dan leuk al het laaggeschoolde werk doen: mensen aan en uit kleden, mensen wassen, etc. Yes... Ik ben voor een dienstplicht voor asielzoekers :p Maar ja, die mogen niet werken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, dat dat dus ook weer nergens op slaat "Ik ben voor een dienstplicht voor asielzoekers Maar ja, die mogen niet werken."
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Trouwens, ze hebben toch de dienstplicht afgeschaft oa omdat er daardoor minder jongeren gingen studeren? Omdat ze na hun plicht geen zin meer hadden?
En wij mogen dan lekker wel de plicht in. Ja en dan daarnaast een studie doen. Je wilt ons zeker overspannen hebben ofzo. |
Ik zie het nut van dit topic niet echt in, maarja dat is mijn mening.
|
En wat betreft de inhoud van 't topic; waarom zouden alleen vrouwen dat moeten dan? Omdat je er zelf geen zin in hebt?
|
opkenkere
|
Citaat:
De kwaliteit zal ook niet verbeteren, aangezien onopgeleide vrouwen alleen kunnen concurreren met Achmed de schoonmaker of Truusje de keukenjuffrouw. nerd die ik ben om op jouw bericht in te gaan. :| |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:12. |