![]() |
Wat zou je anders gedaan hebben?
Stel, je mag enkele dingen veranderen in je levensloop tot hiertoe. Wat zou je anders gedaan hebben?
Ik zou een andere richting gekozen hebben op het middelbaar. Ik was in die tijd te lui om een moeilijke richting te kiezen ( :o ) en heb gekozen voor toerisme. Achteraf bekeken had ik veel liever menswetenschappen-moderne talen gedaan, daar ik nu psychologie studeer. Stomme zet dus :) Voor de rest denk ik niet dat ik veel zou veranderen, ik heb geleerd uit de meeste fouten... En jullie? xxx |
Van fouten leer je. Het gaat zoals het gaat.
ik zou niks anders gedaan hebben. |
Citaat:
|
Mwa. Sommige exen had ik liever niet gehad. Langs de andere kant: nu weet ik dan ook weer dat dat soort jongens het net nièt zijn. :)
En ik wou ook dat ik sommige gemene dingen niet tegen m'n ouders had gezegd, maar ja. Puberjaren I suppose. Dus ik verander lekker niks. Wat sjoerd zegt. |
Citaat:
ik zou meer mijn best op school hebben gedaan, heb nooit wat gedaan en altijd net over gegaan, behalve in de 4e en nu ik wel wat moet doen, ben ik het niet meer gewend :s Verder niet zoveel wat ik verandert zou willen hebben... |
Ik had een paar mensen een flinke trap tussen de benen gegeven. En mijn ex eerder gedumpt.
|
Ik had sommige dingen die ik destijds niet durfde te doen juist wél gedaan, vind 't nu nl. nog steeds jammer.
|
Ik heb gister de film "The butterfly effect" gezien, en bij nader inzien hou ik het maar zo. Ik vind het wel best :)
|
Hmm, ik had liever meteen het VWO gedaan, meteen die VWO-diploma gehaald en meteen de goede studie gekozen. Maar ik weet wel zeker dat ik dan niet de persoon zou zijn geworden die ik nu ben. Niet dat ik zo tevreden ben met mezelf, maar 't is niet erg af en toe een verkeerde keuze te maken of een verkeerde kant op te gaan, als je er maar van leert. Wanneer alles me altijd maar had meegezeten, dan was het waarschijnlijk mis gegaan op een heel fout moment en góed mis.
|
Citaat:
wel leuke film was dat trouwens.. |
Citaat:
|
Ik zou me veel devoter gedragen hebben en ik zou mijn woordkunsten tot een summum verheffen.
|
ik heb geen idee, ik zou weinig anders gedaan hebben denk ik
|
Niets denk ik, zo slecht sta ik er nu niet voor, dus zo heel erg fout heb ik het niet gedaan in mijn leven tot nu toe.
|
Ik zou de kansen die ik heb gehad pakken ipv ze te laten schieten.
|
Citaat:
En ik zou beter mn best hebben gedaan op school. |
Citaat:
|
Ik zou niet voetballen in groep 8 en wél naar vwo gaan en niet een jaar op mavo verspelen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou nooit in Nederland gekomen zijn.
|
is t hier zo kut dan?
|
Oh wacht, domme vraag.
:o |
De vrouwen zijn hier gewoon lelijk.
|
Ik zal de tweede klas van havo/vwo niet verknallen waardoor ik nu waarschijnlijk op het HBO of 6 VWO had gezeten en geen veel te lage MBO opleiding doen
|
Citaat:
^o) kerel kom maar eens naar Groningen, dan laat ik je zien waar je moet zoeken ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zoek gewoon de importNederlanders op :p |
Niet het laatste uurtje biologie skippen en dus niet aangereden worden door een auto en dus geen 2 jaar koppijn hebben.
|
Citaat:
kerel ze spreken gewoon ABN dus je verstaat ze prima. |
Citaat:
|
ook al vind je ze lelijk, vergeleken met meisjes van jou soort zijn ze allesinds allemaal super mooi!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik ben geen 12. |
Citaat: