![]() |
Flevo 2005
Flevo 2005, kick off gister geweest, en SUPERCHICK komt !
wie gaan er nog meer? |
Wasda?
|
Citaat:
|
Als Marduk komt ga ik ook dan.
|
C000000l.
|
Dus, wie gaan er allemaal?
Ik kom in elk geval. |
Nog nooit van beide gehoord.
|
Op peacedog vroegen ze me ook al of ik kwam... is nix voor mij. Is allemaal iets 'te' christelijk. Soort van alto EO jongeren festival.
Pas wanneer Project 86, Blindside, Norma Jean of iets in die trend komt dan overweeg ik er heen te gaan. |
Citaat:
Project 86 komt misschien, heb ik gehoord. Maar dat is nog niet zeker. |
hey wat leuk, ik woon op de flevo :cool:
|
Project 86 komt niet jammer genoeg :(
Ik ga er zeker zijn! Heb er zin in. Hoop dat het dit jaar iets mooier weer is dan vorig jaar :cool: |
gaan er nu ook evil metalmensen demonstreren?
|
Ja, bij de ingang gaan staan met een gettoblaster ;)
|
Citaat:
|
Godverdomme zeg!
|
ben er ooit geweest :o wat een poep, shitbands, geen bier en ik krijg nogsteeds brieven van de youth for christ :(
|
zooo stom.. ik ben weg die paar dagen, lekker gepland tegelijk met soulsurvivor engeland 8-) aardige mensen... maarre newsboys komen en narnia.. das vet ;)
|
Citaat:
De bands voor dit jaar gaan wel :) Paar goeies tussen in elk geval. Bier moet je zonodig meenemen op t camping terrein, niet op t festivalterrein :p |
dat festival is uitgeroepen tot schoonste festival
jeej :| |
Citaat:
|
Citaat:
Al is dat wel een verrekte gaaf wijf:cool: |
het ligt op een steenworp afstand van mij zowat, maar ik ben niet gegaan verder.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
mja ook goed, ik ben ook niet van plan er verder naartoe te gaan (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het festival zelf vind plaats van 11-14 Augustus 2005 op Landgoed Velder in Liempde. www.flevofestival.nl Kaarten zijn bijna net zo duur als Lowlands btw :p @Snuitermans: Bier niet op t festivalterrein, wel op de camping |
Citaat:
ik bedoel, als ik op het festival terrein geen bier kan drinken, wat moet ik dan de hele dag doen? |
haha het kost ook nog eens 95 euro, vermakelijk.(y)
verder zie ik tussen het programma alleen maar wazige ghristenhonden propaganda, niks voor mij dus. |
Zijn dat die tenten bij het Oor hiero soms?
Werk er vlak in de buurt |
Citaat:
|
Citaat:
18+ ______ 92,00 12-17 jaar: 82,00 0-11 jaar: 19,00 Medewerkers: 35,00 / 45,00 (afhankelijk van de taak) Maaltijdpakket: 39,00 |
Citaat:
Medewerkers: 35,00, doe ik ook. Maar dan ben je niet hele tijd vrij en moet je ook snachts aan de bak :p |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:44. |