![]() |
Seksueel contact met dieren
Dit is mijnn lied, het lied van Arjen,
de herdersjongen, opgegroeid tussen de schapen op de heide. Elk woord wat ik zing, berust op waarheid. Als het heel mooi weer is, trek ik het weiland in, fluit een vrolijk wijsje en ben heel blij van zin, de schapen in het weiland kijken me lachend aan, ik voel onder mijn overall, mijn lul die gaat al staan. [chorus] want ik ga schapen neuken, schapen neuken, schapen neuken is fijn want ik ga schapen neuken schapen neuken, schapen neuken is fijn ik zoek naar een lief schaapje, ja daar zie ik er 1 staan. ik besluip haar van achter, heb me laarzen aan dan pak ik bij der poten, ik ruik eens aan haar aars, die is al lekker nat ik stop haar poten in mijn laars. [chorus] want ik ga schapen neuken, schapen neuken , schapen neuken is fijn want ik ga schapen neuken schapen neuken , schapen neuken is fijn. Als ik penetreer dan kijkt het schaapje achterom, het mekkert dan lllllllleekker want dat schaap dat is niet dom. Het schaapje lacht tevreden, ik spuit het helemaal vol, en 's nachts kruip ik tevreden onder de schapenwol. [chorus] schapen neuken, schapen neuken, schapen neuken is fijn, want ik ga schapen neuken, schapen neuken, schapen neuken is fijn. meeh mehh hhmeeeeeehmmmmmmmeh meeeeeeeeeeh meeeeeeh meeeeeeeeeh meeeeeeeeeeeh meehe meeh meeeeeeh meeeeeeh meehhhh mehhhh [chorus] want ik ga schapen neuken, schapen neuken, schapen neuken is fijn want ik ga schapen neuken, schapen neuken, schapen neuken is fijn. Heb jij wel eens seksueel contact gehad met een dier en wat vind je daarvan? |
hans teeuwen :D
ontopic: ik vind t ziek |
Ik vind het ook vrij ziek. Ik denk dan ook niet dat er mensen zijn hier die toe zullen geven dit soort praktijken te beoefenen.
Maar ik vind aan de andere kant dat mensen die die behoefte voelen niet tegengehouden hoeven te worden als het om een groot dier gaat. Een paard is sterk genoeg om zo'n gozer z'n ballen te verbrijzelen als ie het er niet mee eens is. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Denk je nou echt dat er mensen "ja" gaan antwoorden.
Nee dus. Beetje nutteloos topic :o Misschien kan je er een vraag aan verbinden zoals: Vind je dat het strafbaar moet worden? |
Citaat:
Grappig ken dat liedje niet. Citaat:
|
ik vind het erger dat mensen dode dieren eten als dat ze levende aan hun behoefte helpt.zie het als een nobele daad.
|
Citaat:
|
Citaat:
Persoonlijk zeg ik dat ook. Beide natuurlijk niet goed te keuren, maar je kan nou eenmaal niet zeggen dat seksueel contact met dieren niet mag, terwijl je wel vele dieren dood per jaar voor een consumptiegoed welke niet nodig is, slecht voor je gezondheid is, verspilling van voedsel en ruimte is, welke zeer vervuilt en je af moet vragen of de veevoedsel wel op eerlijke wijze is gemaakt. |
sex moet gewenst zijn door beide partijen, daarom vind ik dierensex niet cool
|
Als mens en dier het vrijwillig doen moet het kunnen.
|
Een dier kan natuurlijk niets vrijwillig doen. Een dier kan niet op hetzelfde niveau als een mens denken.
|
Ben ik voor een groot deel met je eens.
Maar toch zie je soms dat honden mensen willen ****** dit vind ik wel vrijwillig van die hond. (wel heel ziek natuurlijk) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ff serieus laten we het maar lekker soort bij soort houden. |
Ik trof met een viertal vrienden ooit een duo plieseagenten aan in t midden van een door de maan onverlicht bos, die na ons aangehouden en gecontroleerd te hebben luidkeels dat lied begonnen te zingen.
Waarop wij de bal kaatsten met een zuiver 'een echte vent wordt geen agent' :D Bestialiteit is zo oud als de mense zelf. Zal ook wel net zolang bestaan als er mensen zullen zijn denk ik. |
hansjeeeeee (y)
|
sex met dieren is btw niet eens strafbaar...behalve als het dier duidelijk pijn heeft geleden, maar dan is het dierenmishandeling...
dus als je een schaap neukt en die stribbelt niet tegen en begint niet te bloeden mag dat gewoon... (tenminste, dat is wat ik ooit ergens las) |
Telt het ook mee als je vriendin een beest is in bed?
|
Citaat:
Citaat:
|
Nee.
En: Het zal mij aan de reet roesten wat anderen in hun vrije tijd doen. |
als je ziet wat de mens allemaal voor dierenmishandeling uitspookt... beren-honden gevechten, van haaien vinnen afsnijden en ze dan levend weer teruggooien, olifanten doodschieten voor hun slagtanden etc etc..
als die dieren niet duidelijk tegenstribbelen en je hebt er allebei plezier in, zie ik niet waarom dit niet zou kunnen. |
Citaat:
|
Dierensex is goor, hoe verzin je het... :(
|
why?
smaken verschillen, het is niet echt mijn smaak, maar sommige mensen vinden het misschien wel fijn. |
Enerzijds vind ik het ronduit ranzig, maar anderzijds, als het dier dat nou prima vind, wat boeit het dan?
|
Ik vind het ziek..
|
Één woord: bah!
|
in een schuur bij ons in de buurt schijnen vrouwen tot sex gedwongen te zijn met honden en nog wat andere dieren...
'de sexloods van Kraggenburg' *IEUW* vies goor bah blegh |
echt ranzig...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
het klassieke argument tegen sex met dieren is dat het de mens verlaagd tot dier. een moderner argument, waar ik het meer mee eens ben, is dat dierenmishandeling immoreel is. dan rest nog de argument of een hond bevredigen valt onder 'mishandeling' (kippeneuken wel, dat lijkt mij duidelijk - net een graadje boven een legbatterij in mijn mening) |
Citaat:
en planten zijn ook geen zachtaardige schepsels, met hun nonstop chemische wapenwedloop. hoeveel levens denk je dat dat gekost heeft in de loop van het leven op aarde?! :eek: but all's fair in love & war :p |
Citaat:
|
mensen die sex met dieren willen zijn ziek in hun hoofd.
ik vind dat het strafbaar moet zijn en dat de straf die er dan op staat dwangverpleging moet zijn. als je al die mensen die dieren willen neuken psychisch onder de loep zou nemen ontdek je echt wel een of andere stoornis in hun hoofd. |
Citaat:
ik denk dat als je elk mens onder de loep neemt, je een addersnest van stoornissen ondekt. dat is simpelweg de menselijke psyche. jij bent heus niet beter bij je hoofd dan iemand die geilt op latex. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind dat mensen dat zelf moeten weten als ze dieren willen gebruiken als sex-symbool/object. Er zijn ook genoeg mensen die dat doen. type maar eens "animal sex" in op kazaa genoeg paarden en honden die bevredigd worden.
(ps: NEE ik kijk niet elke dag die filmpjes 1 keer voor de grap gedaan) |
Waarom verzin je uberhaupt in godsnaam zo'n liedje :s
|
euhm.........
vond jij em nie grappig? ik denk het wel en aangezien hans teeuwen (voor het geval je het niet wist) een cabaretier is heeft ie in ieder geval zijn doel berijkt |
Ik doe het regelmatig met de p00s van Pan Am en ik schaam me daar niet voor :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een kip wil geneukt worden door een andere kip, en een paard door een ander paard. Zoals jij het niet cool zou vinden als een gorilla seksuele bevrediging bij jou zoekt stellen andere dieren het ook niet op prijs wanneer een mens dat bij hen doet. Daarom ben ik tegen seks met dieren. |
hebben we altijd :rolleyes:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:39. |