![]() |
Het REMBO & REMBO topic!!
Ik ken geen beter komisch tv-programma op Jiskefet na.
Geniale absurde humor 'voor kinderen'. ie dit programma niet kent kan zijn onbewust opgelopen schade beperken door de DVD aan te schaffen. Wat vinden jullie zoal de beste sketches? Tot nu toe vind ik 'de eerste rijles' en 'kunstkruimels' het beste :cool: http://www.vpro.nl/data/projecten/re...ld/rembo15.jpg he de plaatjes doen het niet, das toch ábnormaal?! |
Hé, da's een grote drol!
Persoonlijk vind ik Rembo & Rembo nog 100 keer zo goed als Jiskefet. Tampie was trouwens ook echt een vet programma, spin off van de Familie Magdat. |
jaaaa, errug grappig haha, wist niet dat er een dvd is,ga em van de week wel ff zoeken ende aanschaffen.
|
Ik vond de gluurbuur altijd erg leuk :)
En de familie Magdat ook. Verder de rest ook :P |
ik vond tampie altijd wel hilarisch, maar heb het al jaren niet gezien dus geen idee wat ik er nu van vind.
|
Briljant ja. Beste sketches:
Kunstkruimels De Föhn Alles met de Gluurbuur 'En wat ies ook alweer de smeerkahnte?' Videobloopers |
De Gluurbuur was echt mijn favoriet.
En De Föhn was ook briljant (y) En "Raad een gezegde als je durft", daarvan vond ik vooral de titel erg fijn :) |
De Gluurbuur was idd zeer goed.
|
Rembo & Rembo is erg cool.
Ken eigenlijk geen betere humor. Wist niet dat er een DVD was, ga gelijk ff zoeken. De sketches in de duinen ( zie foto) vind ik het grappigst. Maar de Timmerman, die is toch wel erg absurd :D . |
haha brute shit is dat :cool:
DE FÖHN! :D |
het enige wat ik me kan herinneren is dat meisje met de pleisters over der bril en iets met poep..
ik geloof dat ik het maar eng vond :o |
:D Dat is dus Tampie.
http://home.quicknet.nl/qn/prive/amp...ics/tampie.gif En de föhn is zo ontzettend cool, die heb ik hier op mijn computer :) . |
Citaat:
Niet het allerschoonste meisje van Nederland, nee :p |
Hehe Tampie moeten ze echt weer een keer uitzenden. Ik weet nog, met Henk Westbroek:
Tampie: "Jij ook een likkie?" Henk: "Hm ja is goed" Tampie: "Ja nou hoef ik em niet meer!" Hehe en ook altijd alles vol poep gewoon :D, zo eenvoudig maar zo grappig. |
Ze hebben inderdaad best veel met poep gedaan. Mijn favoriete poepscène is die met de man die erin uitglijd en er zich dan helemaal mee insmeert terwijl hij 'bah!' roept.
|
rembo&rembo!
dat keek ik vroeger altijd! ik was ze alweer bijna vergeten, tot ik ze laatst weer op tv zag |
Citaat:
|
Hehe briljant. Mijn favorieten:
Alles waar poep in voorkwam. Alles waar ze een accent nadeden. Alles met Rumboon & Rumboon. |
Citaat:
Dat vond ik namelijk erg leuk als klein meisje zijnde :o |
Iemand fan van Teken Meej Avec Reneej?
Een supergave serie (door een van de Rembo jongens)! |
ik heb de dvd ook thuis :)
ik heb um nog niet helemaal gekeken, maar staat die met die fohn er ook op? ik heb me kapot gelachen om koffiekoppen :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Ik zie het weer helemaal voor me. |
Oh ja, veel poep.. Ik herinner me een scene waarin - ik geloof - Tampie naar de wc ging en de hele wc vies gemaakt had. Ze wilde het schoon gaan maken met de electrische tandenborsten van haar vader - geloof ik - mag dat?! Ja, natuurlijk! Je moet de wc toch schoonmaken?!
En ook met een stelletje, eentje gaat dan naar de wc en maakt alles helemaal goor. De muren, en vloer en natuurlijk zichzelf :D Dat zag er echt vies uit :| En hij keek zo zielig daarna :D Oh ja, die arme man die uitglijdt is ook zo zielig :D Ik schaamde me best voor die scenes vroeger, vond ze echt té vies. Mijn vader plaagde me altijd daarmee, ik vond het soms zo vies, dat ik niet keek, en hij ging dan allemaal vieze dingen zeggen :P |
Mijn broer en ik spelen meermaals per week de föhn bijna 100 procent na. Ik denk dat we hem wel 30-35x gezien hebben. De super droge humor van rembo&rembo is gewoon geweldig.
Bijvoorbeeld het stukje van buut vrij (met die auto die ze kapot slaan) is echt vet. Of met de man die aan komt rennen, op ieder potje past toch een dekseltje :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb de DVD besteld en gekehen. :D was weer geniaal. (y)
|
Heb de DVD besteld en gekehen. :D was weer geniaal. (y)
|
Inderdaad die dvd is echt geweldig, maar toch mis ik een tweede dvd want heel veel staat er niet op, wat toch vet is.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:54. |