![]() |
De laatste woorden.
De laatste woorden.
‘Ik ken alleen pijn.’ zei ik. ‘Hoe dat?’ vroeg ze, vast bezorgd als ik alleen haar stem maar kon horen. ‘Slechte herinneringen,’ antwoordde ik kortaf. ‘Het lijkt wel alsof jouw leven één brok ellende is geweest,’ zei ze. Het laatste gesprek dat ik voerde, voordat de wereld veranderde. De hemel was gevallen, de illusie van eeuwigheid was niet meer te zien. Het donkerblauw lag verspreid over de wereld, als een dunne deken die nergens tegen beschermt. Wat deed ik? Niets. Het lot liep vrij rond te dartelen. ------------------------------------------- Ik hoef hier geen commentaar op, het was maar een opwelling. Meningen mogen best :o maar ik verander het stukje niet meer. Grim - misschien schrijf ik er later aan verder. Changshan, jij kreng |
*Geen commentaar* :D
Heb het natuurlijk wel gelezen...:P |
uhhh, oke
|
Hehe, het is (nog) een beetje erg vaag :P
|
Blijven lezen tot je het begrijpt! (Y)
|
Dan moet ik het wel erg vaak lezen, maar oké zal het doen :P
|
jah,,, heel vaag? :confused:
|
:bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het heel mooi. Echt.
Er zit ontzettend veel gevoel in dat kleine stukje, geloof ik. Applaus. |
(y)
|
Hm, ik wil graag beargumentatie van voorgaande twee posters... ik weet namelijk niet wat ik ervan moet vinden.:P
De afsluitende zin was inderdaad wel leuk en inspirerend. :) |
Citaat:
Overigens, het eerste stuk is een deel gesprek dat me toen dwars zat, misschien helpt dat iets voor de mensen die het niet volgen. |
Ik vind hem ook mooi, ookal begrijp ik er ook geen hout van.
Misschien de laatste woorden van Gandalf, als Sauron de Ring in handen heeft gekregen. :p |
Citaat:
|
met dat 'vaag' bedoel ik niet persee slecht hoor,,
'k snap het niet goed |
Citaat:
|
top!! krijg de kriebels als ik het lees :D
|
:bloos: Dank!
|
Niet slecht, maar ik val nogal over die laatste zin.
Ik zou schrijven: "Het lot dartelde vrij rond." "Ik liep te zingen. Ik liep te staren. Ik liep te neuken." Ik vind dat nooit zo mooi staan. |
Hmmm, je hebt gelijk...
Thank You! |
Citaat:
|
Het gesprek in kwestie betekende heel veel voor me.
|
wauw, dan vind ik het erg mooi overkomen!
|
Citaat:
|
Mmmh raar maar wel cool! Ik hou wel van rare teksten (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
meer niet. |
Citaat:
Als het dan nog steeds niet klopt, heb je suggesties? |
Oh, na je uitleg snap ik die zin wel.. eerst niet dus.
Ik vind het een prachtig stukje. Voor zover ik het begrijp. Maar ik kan het me enigszins voorstellen, denk ik. Complimenten :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:30. |