![]() |
moedervlekken weglaseren
hallo allemaal,
Ik zou graag willen weten of iemand van jullie ervaring heeft met het weg laten laseren van moedervlekken.. Is het bevallen? Is er veel kleurverschil ontstaan? Is de moedervlek ooit nog terug gekomen? alvast bedankt.. groetjes :cool: |
Een vriendin van mij heeft er eentje weg laten halen bij haar borst. Ze heeft alleen wel een heel lelijk litteken aan over gehouden. Daar moet je het van te voren wel even goed over hebben denk ik... Ik denk dat ze het bij haar anders hadden kunnen doen.
Volgens mij doet het verder ook geen pijn ofzo. Zij zei alleen dat de hechting een beetje trok. |
Een vriendin van me heeft er eentje in haar gezicht laten weghalen. Nu weet ik niet zeker of ze die heeft laten weg laseren, of op een andere manier heeft laten weghalen. Je ziet er in ieder geval helemaal niks meer van! En hij was behoorlijk groot en dik!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ow ja, dat laseren heb ik dus over het hoofd gelezen :o
|
Ik heb ook moedervlekken weg laten halen, 2 op me rug, en 1 in mn nek. Alleen heb ik, als ik een wond krijg, veel last van littekenweefsel. Maar bij hadden ze ze er gewoon uit 'gelepeld'. (Plastisch chirurg). Maar toen kwam er in mijn nek een dikke bult van het littekenweefsel, er is toen een paar keer 1 of andere vloeibare stof in gespoten, dat et af zou moeten breken, maar dat werkte niet. Toen hebben ze het littekenweefsel allemaal weggesneden, en de 'wond' gehecht. Daarna kwam er weer littekenweefsel, maar waren die vloeistof-spuiten wel effectief.
|
Ik heb heel veel moedervlekken... Liever moedervlekken dan littekens :)
Maar ach als je er echt veel problemen mee hebt.. |
Wie zegt dat je nou altijd littekens krijgt? Door weg laseren zie je juist niks. Daarom is het ook zo duur. Je krijgt volgens mij laseren als ze het weg gaan snijden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ehm trouwens, ik heb er ook een, alleen tis geen platte, meer zo'n 'krent-achtig' idee, mijn moeder zegt altijd dat dokters enzo liever van moedervlekken afblijven, ivbm kanker enzo en de huid niet teveel willen verstoren?
Ik zou de mijne ook graag weg willen laten halen, en ehm, dat lepelen gebeuren, hoe gaat dat, doet dat pijn? Kan ik dat gewoon aan mn doc vragen of moet ik er een bepaalde reden voor hebben? (behalve dus dat ik het vreselijk lelijk vindt) |
Citaat:
Maarja, ik ben te schijterig.. :o :D |
Mijn vriendin heeft ze ongeveer 1,5 maand geleden weg laten halen bij de plastisch chirurg...
je ziet het nog steeds best goed, maar het heelt heel langzaam... sommige littekens zijn weer open gegaan, en dat is echt zonde... Van het laseren zelf heb ik geen idee, maar als het zulke grote littekens zijn, zoals in de foto hierboven (die krent-achtige), word volgens mij aangeraden om die weg te laten lepelen, en niet laseren. Dit omdat het misschien kwaadaardig kan zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
oke... Maar niemand heeft dus ervaring met laseren?
Want daar ben ik in geïntereseerd.. Niet in weg laten branden, lepelen en snijden... |
Citaat:
Ik weet nog wel dat je er iig wel iets van voelt, maar weet niet zeker of ze het ook verdoofd hadden. Je overleefd et iig wel. :p Die spuiten met vloeistof om dat littekenweefsel weg te krijgen deden wel teeeringzeer. (En díe heb ik vaak gehad :p) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:00. |