![]() |
Vreemd gevoel na de seks
Hallo hallo,
Ik heb al een hele tijd last van een vreemd gevoel nadat ik seks heb gehad. Er is niets aan de hand voor en tijdens de seks, maar na de ejaculatie heb ik een super vreemd gevoel. Alsof ik 'ontwaak'. En dan denk ik meteen "waarom heb ik het gedaan!?"... En een dag later kan het weer zo zijn.... eerst niets aan de hand, en na de seks weer een vreemd gevoel... Ik vind het ook erg moeilijk om nu nog seks te hebben met iemand omdat ik na de seks heel anders ben en ik bang ben iemand te kwetsen... Herkend iemand dit???? Of weten jullie misschien waar het vandaan kan komen? |
hmm dat is wel een beetje herkenbaar. Af en toe heb ik het zelf ook wel eens en mijn vriend heeft er ook wel eens last van. Van mezelf kan ik het niet echt verklaren, maar mn vriend zegt over zichzelf dat als hij bezig is "het" met mij te doen dat hij dan op zichzelf of ons neerkijkt. Alsof even iemand anders is. Hij vindt dat hij te veel analyseerd en doordat hij er zo veel over nadenkt doet hij af en toe afstandelijk....Misschien heb jij dat ook wel. Probeer ervan te genieten en er niet zoveel over na te denken achteraf. Denk aan de voordelen van sex. Mn vriend werkt er ook aan en voelt erna veel beter dan eerst....
|
Schuldgevoel?
Anyways, crucial vraag lijkt me: hoe oud ben je? |
Citaat:
Bij de één is die toevoer abrupter voorbij dan bij de ander, dat is waarschijnlijk de reden dat je je zo voelt na de seks. Wanneer je hersenen deze stof niet meer aangevoerd krijgen, ben je dus niet geil meer, opdat een aantal processen plaatshebben. Waaronder het focussen op andere zaken, iets wat totaal niet met seks te maken heeft. Met een immer geile vriendin nog naast je kan dat frustraties opleveren na de seks. Jij zit met je hoofd bij een ander onderwerp en hebt totaal geen zin meer, zij zit nog in de natte wolken. Mannen hebben daar over het algemeen meer last van dan vrouwen. |
Nooit echt last van eigenlijk, alhoewel soms heb ik ook wel eens een soort ''schuldgevoel'' ofzo, ik weet niet hoe dat uit te leggen is. Maar daar heb ik maar zelden last van...
Wat ik me afvraag is of degene met wie je seks hebt, of je je daar wel fijn bij voelt. Heb je bijvoorbeeld een vaste vriend(in), of is het vaak een losse scharrel. Bij een losse scharrel kan ik me eerder voorstellen dat je je er niet prettig bij voelt, dan bij eenvaste vriend(in). Als je dit bij je vriend(in) hebt, dan zou ik me als ik jou was toch eens gaan afvragen of je het nog wel de moeite waard vindt... Is er mss ooit iets vervelends gebeurd op dit gebied? Heb je dit altijd gehad? Enne, zoals al eerder hoe oud ben je eigenlijk (mss ben je gewoon nog te jong voor seks ;)) |
vroeger had ik dat weleens na het mastruberen... dan dacht ik bij mezelf: "waar de fuck ben ik mee bezig geweest? :confused: " en waarom laat ik me daar zo door meeslepen? en waarom beheerste het toen mijn gehele gedachtes?
nu heb ik het gelukkig niet meer... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: nee nooit gehad :) |
Citaat:
ik ben 22, dus dat is het probleem niet echt denk ik.... |
Citaat:
|
Citaat:
Maar helaas, ik kan met enige zekerheid vaststellen dat je uitgepuberd bent. ;) Beats me... |
Citaat:
Maar een vaste vriendin vind ik ook wel erg moeilijk om te zeggen. En klopt dat ik (toen op dat moment) een vaste vriendin had. Maar ik twijfel of het wel goed zat tussen ons... Dus dacht ik, daar ligt het aan! Het is niet echt goed... Maar ik heb het vaker gehad, bij al mn vriendinnen (niet dat ik er zo vel heb gehad, maar toch...). Ik vind het moeilijk om mee om te gaan. Wil nu zelfs helemaal geen seks meer, met niemand niet... lijkt me niet echt goed wel? |
Citaat:
Nope.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Inderdaad, je wordt niet geil gehouden na de lozing en dus ga je rationaliseren.
|
Citaat:
Als jij jezelf van kant zo maken, zou de wereld er inderdaad een stuk op vooruit gaan. |
Citaat:
kun je niets beters verzinnen dan mijn woorden gebruiken sukkeltje |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
alhoewel... misschien is het inderdaad wel zo dat het verliefd zijn gevoel ontbreekt.... :( |
Citaat:
|
Citaat:
De eerste keer voelde voor mij ook niet echt als een eerste keer... teminste, niet wat ik me er van voorgesteld had... :S ik snap het ook niet echt eigenlijk... maargoed. Ik heb nog nooit echt een vaste relatie op kunnen bouwen... ik kan me gewoon erg slecht binden aan mensen... na een tijdje heb ik t allemaal wel gezien en hoeft het voor mij allemaal niet meer.... |
Hmm..ik had dat ook wel. Ik had nadat ik "het" gedaan had meestal zin in school :s Maarja, dat heb ik wel vaker. Maar dat vind/vond ik nogal raar op dat moment.
|
Citaat:
|
Citaat:
whahahahaha dat doet echt pijn dat je me uitscheld met een verzonnen scheldwoord bloemkool hehehehe |
hoe triest?
|
Als je als man zijnde klaarkomt is de geilheid er gelijk af en denk je weer rationeel na, en dan kun je zon situatie krijgen
|
Citaat:
|
Een vreemd gevoel na de sex? Mwah op de pijn in mijn reet na valt het wel mee hoor.
|
herkenbaar...
op dat moment stel je je heel erg kwetsbaar op en geef je je letterlijk en figuurlijk bloot...sex is lekker maar ook plat en vreemd...soms heb ik een soort van spijt wat ik gedaan heb tijdens de sex..ik ben dan zo'n ander mens... het is als je iemand lief hebt toch best vreemd als je een flinke vrijpartij mee hebt gedaan. je denkt lekker te gaan vrijen en knuffelen en dan loopt het uit toch een echte sexpartij en das toch best plat zalk maar zeggen... ik herken het wel...ik vind het moeilijk om uit te leggen..maar ik denk dat het zo ongeveer in elkaar zit... |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:22. |