![]() |
Vaporizer
Iemand ervaring met wiet / hash + vaporizers? Ik vraag me vooral af of iemand wel eens zo'n nepding heeft gebruikt (kan je zelfs zelf maken geloof ik). Ik heb zo'n geval, een glazen bolletje met een glazen pijpje erin. Je gooit de wiet in het bolletje en houd je aansteker eronder... maar ik vraag me af of het heet genoeg wordt om de THC te verdampen???
Eerlijk gezegd heb ik 'm maar een halve keer gebruikt (ging toen meteen een gewone joint smoken :-) want ik vond het een beetje zonde van de avond als ik eventueel NIET stoned zou worden :p Anyway, iemand die ooit stoned is geworden van zo'n nepding? |
Offtopic: ik vat je sig niet :S
|
eeeeh... die heb ik al jaren niet meer veranderd en hij valt me niet meer op... ik vat 'm eigenlijk ook niet zie ik nu :confused:
|
Hm
volgens mij is t grootste voordeel aan een vaporizert dat niemand je wat kan maken als je ermee in de trein goochelt :D lijkt me verder prima voor astmapatiënten ed, maar ik prefereer een goed dikke joint |
*zin om lekker kutje te beffen*
|
Citaat:
vaporizers zijn tha bomb! (y) (y) (y) |
Ik heb 1 keer zo'n dinge bebruikt, dat was van een vriend, had hij zelf gemaakt met een soldeerbout. Moet zeggen dat het wel relaxt is. :cool:
|
Een knul van mijn school had zo'n ding..
Ik vind t maar blowen voor luie mensen ofzo. "Ik heb geen zin om een stik te draaien, dus doe ik t maar in een dild0-like zoemend apparaatje en sta een beetje lame-stoer-kijkend sm00k in mn mond te blazen". Dan vind ik t stoerder om een dzjooi-jnt op te steken. Wouw.. en dat uit mijn mond. |
juh ik werd wel stoned van zo'n zelfgemaakt ding
|
in de coffeeshop ene paar keer een echte goeie vaporiser gebruikt, je wordt wel heel erg high :)
|
Was Tijdje geleden echt hype. Dacht ik.
Nooit gebruikt, geef mij maar de joint. Is veel leuker. Of cake natuurlijk |
Citaat:
|
Heb nog nooit met een vaporizer gerookt, zit er wel al een half jaar over te denken de vaporizer uit de Large te kopen.. Alleen heb eigenlijk nooit €45,- over..
Wel lange tijd waterpijp gerookt, neem aan dat het ongeveer hetzelfde gevoel geeft als een vaporizer (?) Misschien meer ervaringen van mensen, die ook pure waterpijpen rookten en ook met een vaporizer? |
vaporizers zijn stoer ! :D
Ik heb zelf astmatische (chronische) bronchitis, als ik een avondje lekker stoned wil zijn dan ben ik daarna altijd een aantal dagen benauwd, is niet erg handig met sporten. Zo'n vaporizer is echt relaxed, en je word er nog goed stoned van ook. en het verschil met een waterpijp is gewoon heel erg groot, zelf merk ik niet echt veel verschil tussen een waterpijp en een gewone joint. Alleen dan dat je een hoop verspilt. :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
Het kan mischien ff duren. Ik PM je ter zijner tijd wel. |
Citaat:
|
haha vette sig ;)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:12. |