![]() |
Emiliana Torrini
Paradiso
Voorverkoop vanaf zaterdag 18 december Hoofdprogramma, kleine zaal 20:00 uur Voorprogramma: 19.30 uur Entree: 8 euro Emiliana Torrini Voorprogramma: David Kitt Ze is een Ijslandse, en heeft net haar tweede cd Fisherman's Woman uitgebracht. Wie kent haar? En wie gaat naar haar toe in Paradiso? |
Ze zou eerst ook in rotown komen.. maar dat is helaas afgelast.
Fisherman's Woman is trouwens al haar vierde CD. |
wanneer speelt ze in paradiso ?
ik vind haar muziek best goed (y) paar maanden geleden nog gezien op rough trade night nieuwe cd vind ik cool |
is idd al haar vierde cd, maar haar eerste twee zijn uitgebracht op een ijslands label geloof ik, dus erg moeilijk te krijgen en daardoor ook onbekender.
en voorverkoop 18 december? ;) volgens mij zijn ze nu al te koop optreden is btw 21 maart ik weet nog niet of ik ga, probably not. |
is ze ijslands? Dat wist ik niet. :o
|
ik ben bang dat ik dan weer flauwval :cool:
|
Heerlijke muziek (y)
Ik Weet nog niet of ik ga. Wil eigenlijk wel |
geweldige muziek <3
|
Citaat:
ja ze heeft wel italiaanse afkomst , maar ze is vaak de nieuwe bjork ( die twee kutpuntjes altijd) genoemd. ik vind 'r persoonlijk fijner om naar te luisteren:o totaal andere muziek ook dus de vergelijking snap ik buiten het feit dat ze ijslands zijn, compleet niet eigenlijk. |
Citaat:
|
ik heb fisherman's woman gedownload, en het klinkt erg leuk. (y)
|
Citaat:
|
ik ben present
|
dat zijn nog eens schappelijke entree prijzen zeg.
Wat ik me afvroeg: ze heeft Slow voor Kylie Minogue geschreven, zingt ze dit nummer zelf ook tijdens optredens? |
M'n wekkerradio ging vanochtend aan, radio-functie, want die gaat tenminste snoeihard, en dat heb ik nodig ja. En er werd zowaar een mooi nummer gedraaid. Volgens meneer de DJ was het van ene Emiliana Torrini. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
En tja, er zijn ook nog mensen die een projectje hebben om te doen. ;) |
Citaat:
Gelukkig hadden we rap van Brutus! :| |
aiai.. ik wil wel..
Moet nog even iemand vinden die mee gaat. |
Citaat:
Hoorde geloof ik van Joost dat ze halverwege de les wegging? Hoer, sowieso minstens. Freestyle rapbattles op de 6e. :cool: |
Citaat:
en ja: Freestyle rapbattles op de 6e. :cool: ontopic: ik ken het niet |
even een up, zag gister op Discovery een reclame van de nieuwe Fiat Croma, en de muziek die daarbij hoorde was een nummer van haar met Thievery Corporation - Until the morning.
Verder kun je haar optreden van Paradiso in beeld en geluid zien en horen op www.fabchannel.com (klik onderaan op de hoofdpagina op emilana torrini) |
dat is precies 1 jaar na the faint :mad: .
verder boeit deze mededeling niet. zal het eens downloaden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:00. |