![]() |
[Digicam] Accu's
Ik kan bij www.akkuinternational.de goedkope accu's voor Canon digitale camera's kopen (heb er nodig voor een Ixus 430 en een Ixus 40). De accu's kosten hier 4.99 terwijl een originele Canon accu al snel 40 a 50 euro kost. Zit er een addertje onder het gras of kan ik die goedkope accu's zonder problemen gebruiken?
|
Originele accu's zijn vaak erg duur vergeleken met "namaak"accu's. Is de capaciteit verder gelijk? Zoek anders even op internet naar ervaringen van andere mensen met deze winkel en/of accu's.
|
ja het vermogen is gelijk. ga er maar een of twee bestellen :)
|
ik herinner me nog wel het verhaal van de exploderende nokia-accu's. Dit waren ook namaak dingen, en een stuk goedkoper.
Ik denk dat ik persoonlijk toch wel voor een origineel zou gaan. Maar wieweet zijn deze neppers ook wel goed, ik denk echter lang niet zo goed als de originele accu's. |
Ik heb lang geleden ook wel eens een nieuwe "nep"accu gekocht voor een camcorder. Die werkte veel beter en langer dan de originele accu, bij gelijke capaciteit. De nieuwe accu was alleen ietsje dikker. De accu doet het trouwens nog steeds, na 6 jaar trouwe dienst.
|
deze zijn 3,99 en de originele is 49 euro. dus ik probeer gewoon eerst een voordat ik naar mediamarkt ga en daar 39 euro betaal voor een accu (die overigens ook niet van canon is) (n)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:31. |