![]() |
Verhalenwedstrijd: 1 April.
Ten eerste is het geen grap :p
Nu we weer een columnwedstrijd gehad hebben is het de beurt aan de verhalenwedstrijd. Regels zijn hetzelfde als altijd: maximaal 3000 woorden en het onderwerp is vrij. Insturen voor 1 April op het bekende mailadres. letteren@hotmail.com Schrijf ze, ik hoop op weer een goed aantal verhalen. :) |
I'm in.
|
Je hebt inspiratie of je hebt het niet. Ik wil natuurlijk wel meedoen. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Over mijzelf daarentegen... :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Charlotte |
Ik vind inspiratie een beetje een loos begrip, als je erover nadenkt.
Hebben columnisten, neem Martin Bril, altijd inspiratie? Elke dag? |
Citaat:
|
Je kunt inspiratie ook zien als de lust iets te doen, en misschien ook de kracht het voor elkaar te krijgen. Martin Bril heeft misschien een heel gezonde levensstijl, wat hem nooit lusteloos maakt.:P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou, voor de verandering zal ik ook maar eens meedoen. Misschien komt er wel iets leuks uit, zo voor 1 april.
kus Soof |
En het schijnt dat ik van Soaps mee MOET doen.. :p dus daar luister ik maar eens naar.. Ik probeer het ook es. Eigenlijk durf ik niet, maargoed.. :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar het brengt misschien heel wat wijsheid, en wie weet ook berusting met zich mee. En misschien heb je dat wel nodig voor inspiratie. :) |
Als ik binnen nu en 10 maanden zou sterven, damn wat zou ik schrijven :p
|
En, nu ik toch helemaal nuchter ben, binnen nu en tien jaar dood gaan doet veel aan mijn levensblijheid. Geeft me toestemming om de dingen te doen die ik echt wil doen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Soof - kep wel grote problemen met mijn inspiratie... |
Citaat:
Grim |
Als ik inspiratie heb, doe ik natuurlijk mee. Kan moeilijk worden, heb de laatste tijd zoveel geschreven dat het toch een keer op moet zijn, lijkt me:p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bij mij is het stressgebonden. Hoe meer stress, hoe minder inspiratie:o 1 april, dat is een vrijdag en als mijn verhaal of gedicht goed genoeg was, zit ik dan in Amsterdam :cool: |
Citaat:
|
Zullen we eens een keer met een thema doen, of is dat geen goed idee? :o
|
Citaat:
|
Er staat al een goed thema in de titel!
:D |
Citaat:
|
Ik stel voor om dat met de wedstrijd erna te doen. Dat is een stuk makkelijker, dan is er tijd genoeg om het over een thema te hebben.
|
Volgende verhalenwedstrijd is in augustus, geloof ik. Dan kan je als je de Juni-columnwedstrijd aankondigt, meteen het thema zetten voor de augustuswedstrijd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Please alle wedstrijden zijn bijna al met thema. En dan ook nog eens stomme thema's! En ga me nu niet wijsmaken dat dit een LEUK thema wordt, want thema's zijn nooit leuk :o |
Mij lijkt een thema juist wel handig, zeker voor diegene die niets kunnen bedenken.
Gisteren schoot me trouwens een ideetje binnen, laat ik die maar eens op papier gaan zetten. Kus Soof |
Citaat:
Verder, thema's zuigen vaak. Er komen te weinig mensen. Laatste keer dat we met thema deden was ik de enige die meedeed. Ik won. Wedstrijden zonder thema trekken veel meer mensen aan. Natuurlijk kennen jij (Soof) en ik beide sites waar er wel wordt geschreven op thema's, maar ik denk niet dat we thema's moeten doen. Citaat:
Grim - heeft enkel een geniaal idee voor een column, met thema! |
Citaat:
:p Ik houd helemaal niet van thema's, het zorgt dat ik minder zin heb om te schrijven en volgens mij worden verhalen er over het algemeen alleen maar minder door. Als het een heel ruim thema is, misschien nog wel :) |
Hihi. :) Ja, dat is wel waar. Maar... we mogen ook wel eens iets minder standaard doen. :p Een thema die ruim is en op meerdere manieren opgevat kan worden is ook leuk. ;)
|
Een ruim thema (of een dubbelzinnige titel?) kan geen kwaad, vind ik. Genoeg mensen willen nu al met de wedstrijd meedoen, dus het is niet erg als enkelen door een thema afhaken. :P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:18. |