![]() |
gele nagels
Eerst gele vingers en nu gele nagels, het is wat. :P
Mijn nagels zijn geel aan de puntjes terwijl ze gewoon wit horen te zijn. Ik vind dit ontzettend vervelend want ik hou er van om mijn nagels te laten groeien maar het ziet er zonder nagellak dus niet uit. Weten jullie of dit misschien te verhelpen is en wat ik er aan kan doen? Ohja, en ik rook niet. (mochten jullie denken dat dat de reden kan zijn) alvast bedankt. |
moet je dan niet meer melk enzo drinken?
geloof dat dat wat met calcium te maken heeft... |
nee dat zijn witte puntjes op je nagels. ;)
|
Gebruik je veel nagellak? De kleurstof kan in je nagels trekken waardoor ze verkleuren geloof ik.
|
je nagels een kwartiertje of wat minder laten weken in warm water (afwas doen :P) helpt wel om doorschijnende nagelrandjes wit te maken, misschien helpt het ook bij gele nagelrandjes...? Als ze doorschijnend gelig zijn tenminste :)
|
Citaat:
|
je moet je nagels een kwartiertje in een kommetje citroensap houden, dat ontkleurt je nagels.
|
En als je ze wit gekregen hebt, dan hou je ze wit door een blanke base coat te gebruiken onder donker gekleurde nagellak.
|
ik begruik altijd blanco nagellak onder gekleurde... Ik heb mijn nagels ook wel eens in een kommetje citroensap gehouden maar dat hielp ook niet, nog even en ik ga een kommetje bleekwater overwegen :P
|
Citaat:
|
niemand?
|
Je kunt nog nagelverharder gebruiken, zo ben ik van doorschijnende nagels af gekomen. Neem die van Herome, gillend duur, maar 1 of 2 keer een kuur en je hebt mooie nagels.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:50. |