![]() |
Requiem for a dream
Ik weet dat er al veel topics zijn gemaakt over deze film maar nergens vond ik wat ik zocht.
ik moet voor school een muziekstuk kiezen uit een film en natuurlijk koos ik voor Requiem.Dit is mijn abolute lievelingsfilm en de muziek is prachtig Ik moet dus nu die muziek bespreken. kunnen jullie even zeggen wat jullie van de muziek vonden, kort bespreken? |
kronos quartet (y)
|
Hmm, wat is nou het doel van je topic? Een zooi meningen copypasten en aan elkaar plakken voor je verslag?
|
mooi.
|
Citaat:
gewoon, kijken wat jullie ervan vinden en misschien kan ik enkele dingen in mijn verslag schrijven. is dat erg? |
Citaat:
|
:p weet ik
|
Citaat:
|
goede film, goede soundtrack (y)
|
Geweldige film, geweldige muziek. Jammer dat die soundtrack van die film nergens low price is, anders zou ik die nog wel kopen.
|
Ik vind de requiem soundtrack eigenlijk nog een van de minste dingen van de Kronos Quartet.
Maar Summer Overture is vet |
Pi soundtrack (y)
|
wat een zaadfilm.
|
clint mansell dammit
|
Dat wijf mag er wel zijn trouwens.
|
ass to ass !!
|
Top. (y)
|
Is dat niet van Reed's Perfect Day ? Zo ja is het een rotfilm ofzo. Wat een prachtig lied.
|
geweldige film, geweldige soundtrack en een lekkere chick (y) beetje jammer dat ze zo hard genomen wordt door n dikke neger.
|
dat is echt mn favoriete film. de muziek vind ik ook geweldig, hoewel de muziek in de hele film voorkomt, beschrijft de muziek altijd goed de sfeer.
|
Moet je eens proberen om dit nummer te downloaden:
Dylan - Requiem Da's een drum'n'bass-nummer waarin heel mooi een vioolsample uit de soundtrack gebruikt wordt. Van de soundtrack zelf vind ik het jammer dat de nummers op de cd net zo kort duren als in de film en het dus steeds losse stukjes zijn de zomaar ineens stoppen. Niet echt een cd die je nog eens opzet om te luisteren, maar in de film is de muziek voor een groot deel bepalend voor de sfeer. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb die soundtrack op mn computer, ik vind 't echt heel mooi. De film ook natuurlijk. |
geweldig die film, die muziek trekt alles 300 keer omhoog - en dieper in je maag - ...
|
Citaat:
Maat van me heeft ook van die main theme een drum&bass nummer gemaakt toendertijd.. Zeker wel dope shizzle.. Die soundtrack vind ik erg goed bij de film passen.. Geeft de film toch net dat beetje extra.. |
Citaat:
|
Citaat:
<3 http://biografieonline.it/img/bio/j/...r_Connelly.jpg http://freedom.orlingrabbe.com/lfeti...r_connelly.jpg tieten (y) |
Jullie weten toch wel dat Mozart de boosdoener is?
|
Citaat:
|
mooie meid hoor (y)
|
Ik vind 't juist wel wat hebben zulke wenkbrauwen.. net zoals Denise Richards
|
Ik zou er de dryathon in ieder geval wel voor opgeven
|
Citaat:
|
Citaat: