![]() |
[SOA] Gepijpt worden zonder condoom
Als een meisje mij pijpt waarvan ik bijna zeker weet dat ze regelmatig sex heeft met jongens zonder condoom. Loop ik dan de kans dat ik een SOA krijg als ze mij pijpt zonder condoom?
Zo ja, wat voor SOA's zoal dan? Kan ik bijvoorbeeld besmet worden door het HIV virus als ze mij pijpt zonder condoom? |
doe het nou gewoon niet jongen. er is zoveel meer dan dat.
lees eens een goed boek. of zoek in elk geval één van de vele topics op die hier al over gaan |
Wat denk je zelf? :rolleyes:
|
Je laten pijpen door hoeren is nooit verstandig.
|
Pff, boeiend, gewoon throatfucken die slet.
|
Ik heb de zoekfunctie al gebruikt, maar kon niet het antwoord op mijn vraag vinden.
Ik snap dat het meisje dat pijpt (zonder condoom) risico loopt op een SOA. Maar ik wil weten of dat andersom ook zo is. Dat kan ik nergens vinden.. |
Alleen als ze een open wond heeft dacht ik.
|
Citaat:
|
Ja dat kan, bijvoorbeeld als ze een koortslip heeft. Van lippen-herpes kun je dus ook piem0lherpes krijgen. En natuurlijk als zij seropositief is en een open wondje in haar mond heeft en iets te enthousiast bezig is met haar tanden en jou openhaalt. Alhoewel die kans erg klein is. En verder kan kruisbesmetting van genitale wratten al heel snel voorkomen. Bijvoorbeeld als ze die zelf heeft, er aan komt, en daarna jouw piem aanraakt. Maar dat is moeilijk te voorkomen, zelfs zonder condoom kun je vrij gemakkelijk met genitale wratten besmet raken.
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:10. |