![]() |
tha STER !!!!!!!!!!!!
iemand die er ook in de ster komt?
kizzzZz M :) |
Kaatsheuvel?
*realiseert zich terdege dat er wellicht een grappiger, banaal antwoord mogelijk was maar volwassenheid en beschaafdheid weerhoudt mij daarvan* |
Citaat:
ik kom er nooit en nooit geweest atmoz en elsom RulezzZ |
BOERUHHHHHHHHHHHHHHHH
op zich vettte muziekies daar echt zekers te weten alleen ALLE meiden dansen daar t zelfde is niet echt origineel meer! nouja dansen springen eigenlijk |
De Ster in Nieuwkuyk???
Zekers, zo vaak als ik kan. 7 juni==> stampen in het schuim!!! :D Wordt super. |
Citaat:
ik wil godverdomme ook een keer naar die schuimparty heb m al tig keer gemist :mad: |
kaatsheuvel? wat heeft kaatsheuvel ermee temake? :confused:
|
euh boeren in de ster?? :rolleyes:
wijve die alleen het zelfde dansen? dan ben ik heel benieuwt hoe jij danst :D |
Citaat:
en ikke dans zino styling....en kben dr trots op :D |
ik let niet hoe meisjes dansen, ik let eerder op jongens. :rolleyes:
maar die boeren vallen reuze mee. weet je heel zeker dat je in de ster bent geweest :D :p |
Citaat:
|
ja waar nie :( ?
maar ruust ! :eek: ik geloof oe :D |
Ik kom er eens in de 2 maanden ongeveer. Ik sta meestal boven of in de rockzaal. Daar in de grote zaal komen we ook wel eens, maar het viel me vorige week op dat er niemand lacht. Echt klote, allemaal van die patsers en die sletjes nou dank je ik ga wel boven staan, waar je gewoon rustig een pilsje kunt drinken en wat buurten.
Maar waar staan jullie dan altijd? |
ik sta altijd in de grote zaal, links bij de 2e bar :D
|
als k in de ster ben dan sta ik op het podium....
kwil er best wel weer n keer heen eigenlijk khoop dat me vriendje volgende week zn rijbewijs haalt :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar zoals ik al gezegd had. beter partypeople van 14 dan mensen van 20 die alleen maar met hun glaasje bier aan de kant staan en niet weten wat feesten is!!! |
Citaat:
marre...misschien krijg ik vrij geregeld... dan is alleen vervoer probleem... als je met mij wilt tenminste... |
vanavond schuimparty :D
|
wat vinden jullie nu eigenlijk van die nieuwe zaal. Ik vond het echt niks toen ik er was, maar ik hou dan ook van metal...
|
2nite schuimparty he maar ja ikke is thuis helaas kga dr binnekort wel n keer heen...
en hoezo r&b in de ster??? tell me in de grote zaal of wat? kben er echt al n half jaar niet geweest ofzo... |
De ster...nee dankje
|
wooooooh schuimparty was echt zo leuk. alle mensen feesten, maar ja dat is de ster he!!!
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
R'nB is er in de Swing, rechts van de ingang.. |
Citaat:
maar goed voor jou dan dat de swing er nu is, hoef je niet meer naar de grote zaal |
Citaat:
|
the swing viel me tegen maar goed
ik vind dat er geen sfeer meer hangt toen ik er een tijd geleden heel vaak heenging hing er wel sfeer... nu draaien ze wel goede muziek maar ze mixen wel slecht vind ik... |
had gehoord dat de vaste dj's.. de crowdmovers waarschijnlijk een deal zouden krijgen en dan een plaat kunnen uitbrengen.. juist omdat ze zo goed konden mixen maar ok...
|
Citaat:
(sorry Marshall_Mathers heb ik het toch nog over de kwaliteit van de ster gehad) |
Citaat:
13 juni en 23 augustus weer schuimparty==> 13 juni XXL Hopen voor jou dat je dit keer wel kan stampen in het schuim |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:31. |