![]() |
wat is jullie slechtste ervaring met seks
wat wad jullie slechtste ervaring met seks
|
(n) mijn slechtste ervaring was toen ik van het bed viel en mijn vriend daarom wegliep
(n) |
Citaat:
wat een ontiechelijke loser dan :) |
euh.. de keren dat dr aan me werd gezeten terwijl ik dat niet wou.. oftewel aangerand..
of bedoel je dat niet echt.. dan ist mn eerste keer, AUW |
de keren dat m'n ex en ik naja, "sex"hadden...nog niet echt het ofzow, maar wel andere dingen, en dat ik het gevoel had dat hij er met z'n gedachten totaal niet bij was, net zo'n afwezige robot :(
|
de keer dat mijn ex het net uitmaakte en daarna aan me begon te zitten en ik dacht dat ie spijt had en toen die ondertussen zei dat het alleen maar voor de "lekkerheid"was..
|
Eerste keer, veel te pijnlijk, veel te veel bloed :S
|
1e keer masturberen nadat het uit is met je vriendin
|
hele avond locht zuipen en dan niet klaar kunnen komen.
|
Citaat:
|
me eerste 2 vriendinnen waren slecht, ze hebeben me nooit zo gek kunnen maken zoals me huideige vriendin doet....nu benk 200% tevreden dus
|
hum nou slechtste ervaring mn ex was gewoon helemala niet lekker :o
|
niet zoveel, het 'ergste' is nog een vreselijke kramp in mijn knieholte terwijl ik klaarkwam ... ik schreeuwde het dus uit ;)
de kramp verdween ook niet snel ... auw. |
de keer dat ik flink aangeschoten was en sex heb gehad met mijn ex terwijl het net 3 weken uit was. Bah, nooit meer.
|
die keer dat het zo lekker was, echt echt echt echt super geweldeoige sex. Die keer............................Waarom??
's Morgens werd ik wakker, alleen en met een vieze broek. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:10. |