![]() |
hoeveel tijd heb je s'morgens nodig?
Hey allemaal
De vraag is waarschijnlijk al duidelijk, hoeveel tijd heb jij s'morgens nodig om er een beetje deftig weer uit te zien? :p En wat pak je zeker mee bij een overnachting op verplaatsing? Waar kan je dus echt nie zonder bij je ochtend ritueeltje. |
Inclusief douchen en ontbijten een uur.
Wat is verplaatsing? Bij iemand logeren ofzo? :D Ik neem dan zeker schone kleren & ondergoed mee. Mijn lenzenspulletjes en make-up. (y) |
deftig wat een kutwoord :nono:
maar ik heb toch zeker een uur nodig 's ochtends en ik blijf altijd veel te lang in de spiegel kijken en dan moet ik op het laatst opschieten en dan heb ik nooit tijd om iets te eten en vergeet ik ook van alles mee te nemen :eek: Ja en wat ik 's ochtends echt nodig heb is water, een tandeborstel, tandpasta , mascara, zeep, parfum, en schone kleren |
sorry voor het kutwoord dan :p ja op verplaatsing bedoel ik ergens anders gaan overnachten.
Zitten jullie daar dan ook even lang in de badkamer of anders? |
Citaat:
|
ohja tandenborstel & tandpasta natuurlijk ook, en deo.
en ik heb ook altijd haast omdat ik in de laatste 5 minuten nog honderd dingen moet doen ofzo :D |
Geen nieuwe kleren? :o :D
|
's Ochtends heb ik zeker 1 uur en een kwartier nodig als ik alles wil kunnen doen wat ik normaal doe:10 minuten douchen, 20 minuten even rustig afdrogen, en relaxe kleren bij elkaar sprokkelen, lenzen in doen en tas pakken, half uur eten/krant lezen/muziekje luisteren en kwartiertje haar doen, tandjes poetsen en geurtje op doen.
Tuurlijk kan het allemaal veel sneller als het moet. Als ik ergens blijf maffen en ik weet het van te voren, neem ik zeker alles aan kleding 1x nieuw mee. Verder gaan mee een handoek, wax, tandenborstel, een paar daglenzen, flos, deo en geurtje. Verder heb ik voor de improvisatie, als ik zomaar ergens blijf maffen, altijd een paar extra daglenzen bij me. |
Ligt er aan..
Als het moet binnen 5 minuten, eten, aankleden, gezicht wassen, snel tanden poetsen.. Maar soms neem ik er uitgebreid de tijd ervoor en duurt mijn ochtend gerust 4 uur :D.. |
45 minuten ongeveer
Eerst douchen 15 Daarna kleren aandoen, tandenpoetsen, make-up etc. 15 En dan nog eten. 15. Nodig: Washandje, zeep, water, shampoo, handoeken, tandenbostel, tandpasta, schoon ondergoed, kleding, mascara, oogpotlood(soms), deo, geurtje. En eten. |
Ik heb er nou eenmaal een hekel aan om mijn warme bedje te verlaten dus bij mij gaat alles 's ochtends last minute. Alles wat ik 's ochtends moet doen doe ik in een half uurtje. Dat houdt dus in: uit m'n nest komen, kleding bij elkaar scharrelen, wassen, tanden poetsen, lenzen indoen, spullen bij elkaar zoeken die ik mee moet nemen. Douchen doe ik altijd 's avonds, dus daar heb ik 's ochtends geen last van. Ontbijt krijg ik nooit weg dus scheelt ook weer tijd.
Als ik ergens anders slaap dan neem ik mijn lenzenspul mee, de pil is ook altijd wel handig, schone kleren (inclusief schoon ondergoed dus), tandenborstel en tandpasta, deo en parfum en mijn telefoon + lader. |
Ik neem dan zeker schone kleren & ondergoed + andere schoenen mee. Mijn lenzenspulletjes en make-up, tandenborstel.
Gezichtscreme, gezichts"schoonmaakmiddelen". en ik heb er 's ochtends ongeveer 2 uur voor nodig inclusief het kijken van het nieuws. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tussen opstaan en de deur uit zit meestal iets van 40 min.
Als ik ergens anders ben moet ik sowieso, schone kleren, tandborstel+tandpasta, lenzenspullen, mascara, labello & deo hebben. |
Paar minuten.
|
Ik sta om 6:19 op. In die tijd douche ik, kleed ik me aan en doe ik de rest. Tanden poetsen, whatever. Daarna ga ik naar beneden en laat ik de hond uit. Daarna kijk ik MTV en 't nieuws terwijl ik ontbijt en m'n lunche maak. Vervolgens pak ik om kwart over zeven m'n tas, kijk ik nog een clip op MTV of The Box en doe ik mijn jas aan en om ongeveer 7:23 fiets ik naar de brug waar ik verder fiets met m'n vriend.
|
Citaat:
|
een 30 minuten
ik probeer zo lang mogelijk in mn bed te blijven liggen. |
25 minuten ofzo, blijf meestal tot kwart voor acht liggen door de week :s
|
Een klein uurtje, maar ik ontbijt niet.
|
zo'n 40 of 50 minuten
|
ongeveer 3 kwartier om te doucen, aankleden, ontbijten, tandenpoetsen, mascara opsmeren en blabla enzo
als ik ga logeren neem ik m'n toilettasding mee met tandenborstel, borstel, tandpasta, medicijnen, deo enzo pyjamading, schoon ondergoed, schone kleren, blistex, potemonnee, handdoek. dat was het wel volgens mij |
Ongeveer een uur om te wassen, kleren uit te zoeken, aan te kleden, op te maken, haar te doen, nieuws te kijken en te ontbijten.
Wat ik mee neem: schoon ondergoed, schone kleren, pyama, tandenborstel, pil, make-up en deo. |
Ik zet sochtes 1 uur voordat ik weg moet de wekker maar daar blijft meestal maar 3 kwartier van over. Dat is dan precies genoeg tijd om super snel te douchen, me 2 keer om te kleden, mn missing sok te zoeken, make-up op te doen en dan snel mn zooi bij elkaar te zoeken om de deur uit te kunnen. Ontbijt heb ik dus nooit tijd voor, but ah well.. eten kan je ook kopen.
|
Vanaf het moment dat ik daadwerkelijk uit m'n nest ben: 5 minuutjes ofzo.
|
Citaat:
|
Ik zet meestal de wekker 1,5 uur van tevoren zodat ik nog even een half uurtje de kracht kan verzamelen om op te staan. Dan heb ik dus een uurtje voor douchen,eten,make up blabla..
Als ik ergens slaap zorg ik altijd dat ik schone kleren (iig ondergoed), tandenborstel, deo/parfum, make up en wax bij me heb. |
ik ben langzaam chaotisch en vergeetachtig en dat is smorgens nog 10x erger dus ik doe er 2 uur over
|
Ik doe er meestal zo'n 30 minuten over. Dus inclusief douchen, haar fohnen, aankleden, make up en ontbijt. Maar als ik lui ben en wat langer in bed wil blijven liggen, lukt het ook in 5-10 minuten.
Echt nodig; deo, tandenborstel,tandpasta, mascara, parfunm en kleding. |
- 6.45 > wekker
- elke negen minuten > wekker, nog beetje maffen en tv kijken - 7.30 > opstaan - 7.35 > aangekleed - 7. 40> tanden gepoetst - 7. 50 > tas ingepakt - 7.55 > op den fietsch - 8.15/8.20 > school |
Citaat:
|
bed uit: 8.40
weg van huis: 9.15 maar meestal sta ik eerder op en heb dus meer tijd. |
's morgens sta ik een uurtje voordat ik weg moet op. Daarna meteen douchen, afdrogen & aankleden, dan make-up op, broodjes smeren (soms), wat opruimen en haar doen en weg.
Als ik ergens ga slapen neem ik nieuw ondergoed mee en nieuwe shirtjes, en mijn pil, make-up, haarspul, gezichtszeep, tandenborstel, hemdje om in te slapen, lenzendoosje & lenzenvloeistof. |
wooow iedereen doet er echt laaaaaaang over!! :eek:
mn wekker gaat om kwart voor 7, ga ik me aankleden, make-uppen, haar doen e.d. 10 over/kwart over naar beneden, wat eten en dan op de bank hangen, t v kijken/boekje lezen tot 7.35 en dan op 't gemakje naar de bus wandelen 'sochtend nooooit stressen, als ik geen zin heb om uit bed te komen kan ik nog gwn 10min blijven liggen, skip ik tv kijken gwn haha! als ik 1e uur vrij ben ofzo doe ik er wel wat langer over, maar dan ga ik ook nog wel es douche ofzo (doe ik meestal 's avonds wel) logeertas; pyjama, schone kleding/ondergoed/sokken, tandenborstel, borstel, mascara, spulletjes om gezichtje te poetsen.. was het wel een eindje.. tandpasta jat ik gwn van degene waar ik blijf pitte hihi! |
ik zet 50 min. van tevoren mn wekker, die gaat dan 2 keer af (=18min.) voordat ik mn bed uitkom. dan wassen, aankleden, make-up/luchtje, eten, tanden poetsen en dan rennen voor de bus.
tas inpakken, douchen en kleren klaarleggen doe ik 's avonds, anders red ik het nooooit. ik heb meestal lenzenspullen, de pil en schoon ondergoed mee voor als ik onverwachts bij iemand blijf pitten. en als ik weet dat ik ergens blijf pitten heb ik ook nog mee: schone kleren, deo, luchtje, make-up, blistex en tandenborstel. handoek, tandpasta en zeep enzo leen ik wel van de persoon waar ik blijf slapen. |
7.00 dr-uut
7.00 - 7.10 -> wassen, aankleden, tanden poetsen 7.10 - 7.30 -> duf aan de tafel zitten, fruitontbijt drinken en een beetje voor me uit staren 7.30 - 7.50 -> naar school fietsen :P |
Citaat:
|
Een halfuur. Als ik minder dan een halfuur de tijd heb kom ik gegarandeerd te laat. En als ik wat langer kan slapen geef ik mezelf wel wat langer de tijd.
|
douchen, aankleden, make-uppen, haren, tas inpakken
ongeveer een uur. als ik ga logeren neem ik zeker schoon ondergoed mee en verder tandenborstel, tandpasta, lippenspul, gezichtscreme, haarborstel, zeep, pyjama en toen ik klein was nam ik ook mijn knuffel mee :o |
Uit bed geraken,ontbijten,douchen,zak klaarmaken,en al de rest dat er bij komt kijken een uur.
Als ik bij iemand blijf slapen pak ik wasproduct voor mijn gezicht mee en misschien een oogpotloodje en verse kleren. & zeker een tandenborstel. Ik hou van tandenpoetsen. Hetzelfde geldt ook voor thuis. :eek: |
als ik nou eenmaal wakker ben (wat ook ff tijd kost) heb ik zeker een uur nodig, ik moet 's ochtends altijd alles rustig doen omdat ik niet kan haasten op een of andere manier.
en als ik ergens ga slapen neem ik in ieder geval mn tandenborstel, lenzenshit & bril, eyeliner & oogpotlood en schone kleren mee. |
gewoon op een doordeweeksedag, anderhalf uur ongeveer (ik douche lang en soms is er 1 van de tweeling al wakker en dan help ik even)
in het weekend soms de hele dag, maar als ik bij iemand slaap kan ik meestal wel binnen een half uur klaar zijn ;) waar ik niet zonder kan: stijltang, koffie en een paar sigaretten (y) |
Minimaal een uur. En als ik nog moet douchen, minstens 1,5 uur. Maar ik douche meestal 's avonds, dus dan hoeft dat eigenlijk nooit. En ik heb altijd tandenborstel, tandpasta, oogmake-up remover, gezichtstonic, nivea creme, en wat make up spul nodig. Oh, en haarborstel. En deo.
|
half uur, wassen en maku up enzo das nog ruim
als ik uit slapen ga neem ik een hoop mee al heb ik nu ff geen idee wat allemaal :s |
30-40 minuten.
|
een uur als ik me niet verslaap
10 minuten, dus... |
meestal wel moeite met uit bed komen, en ik wil altijd lang douchen omdat ik niet tegen kou kan, poets dan tegelijkertijd mijn tanden, aankleden in vijf minuten als ik mijn kleren heb klaargelegd, make-up vijf minuten of niet, ontbijt doe ik tegenwoordig wel aan, het liefst lekker lang met de krant erbij maar meestal moet het in 5/10 minuten.
Bij elkaar zo'n 30/40 minuten. |
Een uur of drie a vier, want ik word maar niet wakker 's morgens.
Henk Mul ! |
Als het moet, zit ik binnen 10 min na opstaan op de fiets.
Als ik bij anderen slaap is het meestal een geval van 'crashen', dus helemaal niets mee. Gewoon lekker weer in de zelfde kleren, douchen doen we thuis wel weer. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:09. |