![]() |
Hee, sUkk0l, nog iemand beledigd de laatste tijd?
Ik ben erg aardig de laatste tijd.
|
Ja, vast wel.
|
Citaat:
|
Eén of andere minder-begaafde leerling op mijn school omdat die een fout tegen de Nederlandse taal maakte.
|
Geen idee.
Als mensen zich gekwetst voelen door opmerkingen die ik heb gemaakt dan zijn ze triest. |
Ik zei tegen iemand dat hij geen hetero was. Hij voelde zich beledigd. Pech dan.
|
Citaat:
Ik uhm... heb Kreator beledigd. een band. omdat t Duitse trashmetal is |
Oh ja, ik heb mijn sectordirecteur onheus bejegend!
|
en je noemde mensen die hierop reageren sukkel...
ohja... ik vertelde mn wiskunde leraar dat ie slap lulde, maar dat deed hij ook |
Ik heb vandaag (denk ik) een gigantisch irritante Christen beledigd.
Maar ik denk dat zelfs God Almachtig het met die belediging eens zou zijn. |
Paar mensen beledigt die me gewoon irriteerden, maar niks bijzonders.
|
Citaat:
Ik heb de laatste tijd (vandaag) niemand bewust beledigd. |
Citaat:
|
Ja. :)
|
ik vind hb erg aardig de laatste tijd :bloos:
ik beledig over het algemeen niemand, vandaag wel weer een aanvaring met een klasgenoot, zoals altijd, maar hij verdiende het :o |
Citaat:
|
Ik heb Nederlandse vrouwen beledigd.
|
Citaat:
|
Ik heb de dagelijkse beledigingen aan het adres van mn zusje niet achterwege gelaten
We kunnen er allebei om lachen trouwens |
Citaat:
|
Ik zou het niet weten
|
een gelovige, een neo-nazi, een sukkel en nog een neo-nazi. Voor de rest niemand :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
quote:Allochthony schreef op 10-02-2005 @ 10:40 :
Sssspanje ik zag het aan je foto spanjool ;) :) |
Citaat:
Als het zo ver is merk je het wel. |
Citaat:
|
Citaat:
:p |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb zowaar die zin in Powerful Impak! gehoord :cool: Meer meer meer! Maar msn ligt plat :s ontopic: Ik beledig dagelijks een hele trits mensen, maar het zijn dan ook allemaal een stelletje inferieure klungels die het niet waardig zijn om mijn ruimte te delen. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben de elitaire eikel hier, jij bent de wannabe poser ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Mijn geloofwaardigheid is inderdaad aardig gezakt sinds ik regelmatig op DK post. Maar ik ben nog steeds rechtser, extremer en een grotere klootzak dan jij. (y) On-topic: Ik probeer die loser van een alter-ego van mij te beledigen. |
Nooit iemand beledigen, want dat is niet leuk. :(
Maar misschien ben ik wel heel volwassen. :cool: |
Citaat:
En alto's zijn hippies. En hippies zijn het Kwaad op deze Aarde. Dus hippies moeten dood. (y) ;) |
Citaat:
Rechtser, prima. ik ben voorbij termen als links en rechts, pure hokjespropperij. Extremer zul je nooit worden. Grotere klootzak ook niet, ik ben een sadist en simpelweg niet aardig. en @ Makeltje: Trits is een groep van 3 mensen, niet geheel wat ik bedoelde maar het kwam in de buurt :o |
Nee.
|
nee, natuurlijk niet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik beledig nooit iemand. Ik heb een hart van goud.
|
Net die sukkel van een Mark Almighty.
Wat een suffe loser. |
ik doe m'n best ehet niet te doen, maar voor 1 jongen zal ik altijd een uitzondering blijven maken :evil: :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat een humor
|
Citaat:
|
Wie is hier nou mongool? Tss. :rolleyes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:35. |