![]() |
[ systeem beheer ]
hoihoi beste mensen ik had een vraagje aan jullie...
bij mij in de buurt is er een bibliotheek in leeuwarden. En als je daar gaat internetten voor een halfuur, dan zie je rechts onderaan de resterende tijd van je minuten staan, en als die tijd om is dan moet de systeem beheerder zeg maar die tijd vervullen als je langer wilt internetten. En mijn vraag was.. Weet iemand zo een prohramma toevallig? Gewoon lekker simpel en als mensen iets willen downloaden ofzow dan moeten ze contact opnemen met de systeem beheerder zeg maar ( zie je meestal staan ) Alvast bedankt.. greetz...undertaker |
Je moet zoeken naar internetcafe software :)
|
dit is niet legaal, dus zullen we je niet zo snel helpen
of bedoel je dat je thuis ook zo'n systeem wil neerzetten? kan ik uit je vraag niet opmaken |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jah ik wil thuis zo een programma en een soort systeem beheerder worden..als iemand op mijn pc wil gamen werken of internetten dat ik dan kan bepalen voor hoe lang en wat ze wel en niet kunnen in mn pc zoals....msnen of downloaden enz...en volgens mij is het wel legaal want de bibliotheek heeft ook zoiets alleen weet nie wat en hoe dat programma heet maar voor internet zie je dit staan.... 30 resterende tijd en als je iets wilt downloaden dan staat er dit....kan dit bestand niet downloaden neem contact op met de systeem beheerder...zo een soort programma voor thuis zeg maar een soort systeem beheerder
please help me P.S want ik wil zo een soort programma omdat mensen wel op mn pc moghen maar ook dingen doen die ik liever niet heb...please help me. alvast bedankt greetz...undertaker |
Citaat:
|
ja zo, ik begreep de TS helemaal verkeerd bij het lezen van de FiPo en ik zit niet op de basisschool ********** :P, ik was van deze zin uitgegaan:
Citaat:
nu snap ik wat de TS wil, maar nu weet ik helaas niet hoe ik hem moet helpen, i'm sorry, maar ik wou ff dit misverstand uit de wereld helpen :) PS: schiet me te binnen, kun je niet gewoon met netlimeter werken? Die bij een bepaald aantal MB de verbinding dichtzet? |
wil gewoon een simpele programma beetje moeilijk maakt ook nie uit en netlimeter kan nie echt wat over vinden en weet niet of netlimeter mn problemen kan helpen ...ik bedoel er moet toch wel een soort programma hiervoor zijn neem ik aan:confused:
|
netlimeter? man, geef die mensen de oude pc van je buurman om op te werken, en neem "internet-delen", ofzoiets. met zo'n inslag word je nooit systeembeheerder!
|
vroeger had je nog IKB :)
|
Wat wil je bereiken of wat is je doel?
|
Citaat:
dat mensen wel op mn pc mogen maar dat ik kan bepalen wat ze kunnen doen bijvoorbeeld...niet downloaden enzo en bijvoorbeld als ze deze computer in willen of iets willen instaleren dat het alleen maar via mij kan zeg maar |
Citaat:
|
Citaat:
sorry maar begrijp het nie helemaal |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|