![]() |
[Systeem] beeld valt weg als ik zit te gamen..?
hallo,
Ik loop al een tijdje met dit probleem, ik speel vaak steam (dus online gamen) maar als ik 1 min. ofzo speel valt me speelscherm weer terug naar het bureaublad beeld..(ben er dus helemaal uit de game) :confused: :confused: Kan iemand me Alsjeblieft vertellen wat het is en wat ik kan doen...? Ik denk zelf dat het aan de driver ligt die ik installeer dan valt die vaker terug naar het bureablad ... en soms krijg ik deze meldingen ook: Page_Fault_in_nonpaged_area kmode_exception_not_handled --- en nog meer.. :( Kan iemand me pleasee helpen het moet hoop ik door iemand te herkennen zijn anders hoor ik het wel...Alvast bedankt groetjes mootje |
Graag meer info, aub
|
Citaat:
+ Ik heb het hier gedownload http://downloadfinder.intel.com/scri...0&submit=Go%21 ---- dan nr. 1 + besturingssysteem: windows 2000 + en wat je zegt over dan zoeken op google dat heb ik ook gekregen, maar kan er niks mee denk ik. Als je nog meer wilt weten stel maar.. alsvast bedankt |
Citaat:
En daarin stond het volgende: Citaat:
Hoewel ik dus niet weet, of je ook hardware/chips van lexmark gebruikt. Dus probeer eens de nieuwste drivers voor al je hardware eens te downloaden en te installeren. Omdat je meerdere blauweschermen krijgt raad je toch maar een format C: aan |
Citaat:
En wat bedoel je met hardware/chips van lexmark... wat is dat? En zou je me alsjeblieft dan kunnen zeggen van BV welke hardware ik alles zou moeten installeren...., want als ik windows heb geinstalleerd install. in alleen driver van videokaart... :rolleyes: groetjes mootje |
help me..??? :(
|
Chipset drivers geinstalleerd?
|
Citaat:
alvast bedankt |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:02. |