![]() |
Multiplayerproblemen in Battlfield 1942
Ja hallow mensen, daar ben ik weer.
Kep een probleem, want anders zou ik het ook niet plaatsen :p . Bij Battlfield 1942 wil ik online op een server gaan (en ja ik heb de aller nieuwste patch, nu 1.61)alleen als de map geladen is, geeft die de volgende fout aan: Kicked from server You have been kicked via PunkBuster (0 minutes)....Restriction: Inadequate O/S Privilileges. Ok Privileges betekent (een vorm van) toegang. Maar vlak voor dat het venster kwam kon ik wel op een (nederlandse XS4ALL server) Iemand? |
Heb je wel een legale versie?
|
Ach, PunkBuster en login-problemen gaan hand in hand. (n)
Ik ben al zo vaak van A*A gekicked door dat gedrocht. :( Al geprobeerd om PunkBuster te updaten? |
Citaat:
*Battlefield 142 Deluxe Edition (Bevat de Game van de Maand editie, Road to Rome, 3 maps en Battlecraft). *Batt;field 1942 Secret Weapons of WWII (waarvan ik volgens mij zelfs nog het bonnetje heb :p ) Ik heb ook nog Desert Combat en Eve of Destruction alle bij 2 MEGA MOD's. Dus JA ik HEB het allemaal legaal. |
Punkbuster updaten... klaar
|
Misschien moet je Punkbuster inschakelen, tenminste dat moest ik doen bij Battlefield Vietnam.
|
Citaat:
Zelf heb ik het spel wer geinstalleerd van de week, de cd's lagen bij mijn broer. Maar als ik nu online wil zie ik wel alle servers maar er zijn er maar een paar "geel", die ik dus kan kiezen. Weet iemand hoe dit kan komen? Ik heb Battlefield 1.6 en desertcombat 0.8 final(eerst 0.7 geinstaleerd) Alvast bedankt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:35. |