![]() |
[animatie] dokter speaking
klik
gebruikte techniek, pixelation + bluescreen. achtergrondanimaties in mirage + flash. soundtrack komt voor 100% uit eigen stembanden, bewerkt in cubase. Laat me weten wat we er van vinden ;) owja, de compressie is wma 9 |
techniek is ok, mag van mij wat haperiger en mog meer horten en stoten. En persoonlijk zou ik de echte video nog een keer door combustion heen halen, om het nog iets meer een animatie karakter te geven. Maar dat is denk een kwestie van smaak.
Persoonlijk vind ik het meer een stijloefening dan iets wat echt een thema heeft, maar dat druk je zelf ook een beetje uit met het test beginnetje :p |
yep, het is idd meer een voorproefje. Ben av student maar volg nu de minor animatie. Naar aanleiding van deze testjes komt een groot project mbt pixelation en blue screen. Maar bedankt voor de kritiek. Mbt tot dat stotteren, zou ik ipv 2x12 fps voor 3 frames gaan? Van de leraar kreeg ik toch duidelijk te horen dat 2x12 de standaard was. Dit heeft echter altijd al in contrast tot elkaar gestaan, animatie zo vloeiend mogelijk of voor het karakter lekker "hakkelig"
|
Citaat:
|
ej, kga donderdag in Den Bosch aan een selectieassessment deelnemen om op het St. Joost te mogen, en ik wil als major animatie volgen. Dus missch zien we elkaar dan nog een keer.
|
Citaat:
@ LaMazulu, laat me weten hoe het afloopt, succes iig (y) |
Ik vind em serieus dopeness. Vpro sfeertje ;).
|
zo! ik vind hem leuk! idd hoog VPRO gehalte! ik vind de background ook tof! complimenten!
|
Wel een vies onderwerp :P Maar mooi
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:59. |