![]() |
wat is je favoriete 'ik-ben-een-mod-en-sluit-dit-topic-met-een-harde-diss'-zin?
Je weet wel, als moderators een topic sluiten en er dan als laatste zin zo'n droge, bijtende opmerking in plaatsen. Of alleen maar een woordje, zoals 'joh' (bij belachelijke mededelingen).
Volgens mij zijn ze daarop getraind. Hebben jullie favorieten? (TS weet het nog niet) |
Bij een lange mededeling of reclamebooschap waar de naieve topicstarter veel tijd in heeft gestoken, het topic afsluiten met "ok".
|
Hier komt 'ie
|
Ik vind '(Gesloten).' wel érg gemeen, ja, '(Gesloten).', met de punt áchter het haakje. :(
|
De stijl van McCaine. (y)
|
Citaat:
wacht maar tot ik FB ben, ik sluit elk topic met een briljante zin :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
Respect mai authoritah! |
Nu ben ik tenminste nog vrij om te doen en laten wat ik wil :cool:
Als fb niet meer. |
Citaat:
|
McCaine <3 :o
|
Het zijn gewoon humorloze sjappies die de genialiteit niet inzien van mijn vooruitstrevende topics. Creatieve sluitposts zitten er dus niet in.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben saai. :o
|
Ooit, lang lang geleden sloot Tofke nog wel eens een topic met een leuk zinnetje...
|
kzou het wel stijl vinden als een fb dit topic zou sluiten met 'goh wat een leuk topic :)' :D
|
Mccaine :cool:
|
*wacht op Mccaine*
|
"Haha, grapjas."
|
Ik vroeg op lifestyle ooit lang geleden toen ik hier net was, wat over kleren. Die kerel zei : Je moet een slotje om je nek hangen.
:o :( ik snapte m eerst niet .. :bloos: Onee hij zei : je moet met een slotje om je nek gaan lopen ( ik ging naar un feest enzo balblaab.. ) |
Van McCaine:
'Verrassing, een debiele moslim opent een thread die nergens over gaat! Wie had dat kunnen denken.' toen hij het topic van Rafiq over de zogenaamde wil van Allah tijdens de zeebeving in Azië sloot. :D |
I found this thread searching for my name
|
De dagen dat ik FB zal zijn liggen in de nabije toekomst en topics zal ik sluiten met een botte , afkrakende zin.
|
Citaat:
|
Uit een heel recent topic:
"Hoi ik ben linda en ik ben gemeen: ik sluit topics." :D :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
de arme layout :(
|
Ik vind McCaine niet grappig. Maar ja, dat zal wel aan mijn beperkte denkveld liggen. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
doe ik zo m'n best, is het wéér niet goed. ik had dit topic overigens nog niet gezien, dus vanaf nu ga ik pas echt m'n best doen :evil: |
Citaat:
Is dat laatste trouwens een hint om zoveel mogelijk toppics te openen waar een slotje op kan? Zo nee, dan is het goed; Zo ja, het lijkt erop dat het toch gedaan wordt. |
Hoi, ik ben linda en ben gemeen: ik sluit topics.
:cool: |
Citaat:
|
Moest ineens aan dystopia denken bij deze topic (vraag me niet
waarom, want zo'n 'grappig' beeld van hem heb ik niet :p), maar dat is wel weer vrij lang geleden.. ;) McCaine is dan de eerste die in me opkomt idd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
McCainen natuurlijk. Die heeft ook nog eens een uitgebreide geschiedkundige kennis, of dat laat hij toch uitschijnen.
|
Citaat:
Ook al sloot ze mijn topic, ik vind em leuk (y) |
deze vond ik leuk in een topic over niets
De vraag was wat niets was "Niets, dat is jouw bijdrage hier op dit forum" Lekker origineel :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gesloten.
|
Citaat:
|
Lucky Luciano op Religie:
gepost op 25-02-2005 @ 15:38 -------------------------------------------------------------------------------- Als God bestaat zal Hij dit topic heropenen |
Balance: "je vergeet mijn mondharmonica."
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:10. |