![]() |
Wat wil je op dit moment het liefste, #16
|
een ijsje....
maar dat zit er dus niet in |
uhm
niet echt iets eigenlijk :) Ja, heel veel bier drinken en de hele nacht anime kijken maar dan ben ik morgen de hele dag en tijdens college superbrak. Dus ik ga maar slapen. :) |
Daar zijn. Of chocolade. Of allebei. :o
|
Krijgen wat ik verdiend heb. :o
|
terug mijn bed in, want het is nog veel te vroeg...
|
een warm zonnetje waardoor ik me weer helemaal goed voel...
|
frietjes :o
en een knuffel, en iemand die zegt dat het allemaal goed komt |
slapen en thuis zijn, weg van hier en dan voorgoed.
|
niet naar school hoeven..en niet weer de bus missen als zonet..
|
Citaat:
ik wil koffie!! |
Een baantje. :)
|
van die onzekere gevoelens af :o
Weten wat ik met mn studie aanmoet Niet zo practicum hebben, maar door de sneeuw lopen |
ik wil nog meer koffie
*gaat koffie halen* |
Helemaal beter worden :)
|
Niet naar die afspraak toe. :o
Maar dat zou niet goed zijn. Nu kan ik het eindelijk afsluiten. Ik zie er zo tegen op. |
Dat deze week niet zo vol zat...? Ik ga er afspraken van vergeten... (n)
(Sorry Rob...:s) |
de hele dag opgaan in een boek, geen afleiding, geen eigen gedachten... even helemaal weg.. met een fles tequila en een joint(s)
|
Dat ik weet welke studie ik volgend jaar kan/wil doen...
|
Dat m'n koppijn weg is en ik wil heel goed kunnen schrijven.
|
Citaat:
|
Slapen en een beetje zon zou ook wel lekker zijn.
|
Citaat:
Ik zie mezelf dit niet nog een jaar doen :( |
Bij hem zijn <3
stoppen met denken:o |
Dat mijn blaasontsteking voorbij is
Een baantje hier of in Amsterdam Een ruime kamer in Amsterdam |
Geen honger meer
Dat mijn profielwerkstuk af is Dat ik mijn mondelingen achter de rug heb Of nou ja, als we dan toch bezig zijn: dat ik mijn examen heb gehaald:o |
me weer okay voelen, geen zorgen over diepgaande dingen ofsow... een lekker relax leven
|
Veel geld, op mezelf wonen, en iemand anders zijn.
|
Geen hoofdpijn meer, niet meer misselijk zijn zodat ik wat kan eten en niet meer onzeker zijn...
|
Hem vertellen waar ik mee zit.
|
Dat er nu eindelijk gensnapt wordt dat ik echt voor mezelf moet kiezen en niet voor een 'vriendschap' die me eigenlijk alleen pijn doet :s
|
Citaat:
Citaat:
|
Na een productieve werkdag in Oostenrijk even lekker eten in een restaurantje. Vervolgens boek ik in m'n M5 naar m'n appartement. Dan haal ik m'n mountainbike uit de schuur te voorschijn om even flink te sporten tussen de bomen, op een ruig stukje bergland.
S'avonds staand op een overdekt balkon halverwege een berg, reine vochtige lucht diep onderin m'n longen voelend, ovverompelt worden door donkere wolken, hevige regenbuien die tegen de berg op kruipen onder invloed van de wind, heldere bliksem met heftige klappen... Volledige extase :) Vervolgens thee drinken voor de open haard. Daarna nog een half uurtje in bad. Vervolgens zonder stress of zorgen en met een glimlach wegzakken in bed.. |
Dat het volgende onderzoek zegt dat er geen tekorten meer
zijn in mijn bloed. |
dat ik weg kan uit dit leven, en nooit meer hier terug te komen, dus niet net als laatst....
|
slapen maar eerst op de bank hangen met mijn lieverd
|
Weg.
|
Morgen niet meer wakker worden.
Of nee, beter: morgen wakker worden en ontdekken dat alles wél loopt zoals ik wil. Qua liefde dan toch. |
Citaat:
|
Citaat:
|
- Dat ik allemaal voldoendes gehaald had (maar dat is teveel gevraagd)
- Dat hij al bij me was :) |
Dat mag ik hier niet zeggen. Want dan krijg ik een paar boze pm's van een forumbaas. Tot zover de vrijheid van meningsuiting. (n)
|
Niet zo onzeker meer zijn, weer wat vertrouwen in dingen durven te hebben, durven te dromen. Accepteren dat sommige dingen gewoon zijn zoals ze zijn. En mijn angsten overwinnen, door confrontaties met het verleden aan te gaan, ongeacht de hoeveelheid tranen. Tijd om verder te kijken dat het verleden en te gaan voor de toekomst:)(y)
|
Dat ik afspraak al gehad heb.
En dat ik straks eerlijk zal zijn. :s |
Citaat:
OT: zie vorige post in deze topic. En dat de toets goed gaat. |
Weten hoe ik een deel van mn toekomst in ga vullen
|
Weten of ik logopedie mag gaan doen of niet.
|
Veel reacties in mijn contact topicje :D
hmm.. en de sneeuw mag ook wel weg en dat zout op de weg. Je blijft aan het autowassen (n) |
Niet meer zo'n honger hebben :s
|
dat hij vanaaf wel kon...
Wil bijkletsen en mn verhalen kwijt |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:01. |