![]() |
verlamd na orgasme
als mijn meid klaarkomt heeft ze meestal last van verlamde ledematen dus verlamde armen en benen en een trillende lip . pas na een 15 min is alles terug normaal dan kan ze pas rechtstaan anders zakt ze door haar benen . het is helemaal geen probleem maar ben benieuwd hoe het komt en zijn hier nog meisjes of jongens die hier last van hebben ? ik vind het best wel leuk want dan heb ik mijn ding kennelijk goed gedaan :)
greets |
:eek:
|
:eek: :eek:
|
:eek: :eek: :eek:
|
:D leuke reacties :D
|
Kinders, dat is een schoftig hard Orgasme!
|
mn vriend is bijna altijd "verlamd" daarna... dat geeft ie tenminste als excuus om mij niet verder te plezieren :s
|
Wow kan me niet voorstellen dat dat goed voor je kan zijn....... al geloof ik wel dat ik het wel eens eerder gehoord heb
|
Gast, jij bent goed.
No shit. maak je niet druk. :eek: |
maar verder kon ik trouwens al door me knieen zakken als ie me zoende... dan viel ik gewoon omdat me knieen week werden.. dit was vooral de eerste maanden...
|
ze heeft gewoon geluk :D:o
|
ze heeft het goed getroffen met jou man :D
|
Dat ligt niet aan die dude, dat ligt aan hoe hard zij haar spieren spant, ze kan dat zelf regelen.. :s
|
Citaat:
|
Dju, hier loopt de TS zijn ego een deuk op ;)
|
Citaat:
|
ik heb t ook wel s.. das niet chilllll
|
Ik val meestal in slaap
|
Misschien ligt zij ook wel verstijfd naast je, merk je het niet eens omdat je ligt te slapen... great move, dude!! (y)
|
Waha, ja dat verlamde gevoel heb ik ook wel eens en dat is als hij echt flink goed werk afgeleverd heeft.(y):p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze is een varken en kan dus een orgasme van wel een half uur hebben. Omdat jij niet goed genoeg bent heeft zij die extase maar een kwartier.
|
dank je voor deze heerlijke bijdrage
door jouw post is iedereen een stukje dommer geworden op dit forum :p |
ik heb na een orgasme wel moeite met bewegen maar verlamd ben ik niet. Is het bij haar ook niet zoiets... dat beweging wel kan, maar gewoon even te veel moeite is?
|
nee geen last van. Meestal ben ik wel duizelig en soms val ik daarvan. :p
|
Ik heb het wel eens meegemaakt als we lang bezig zijn, en vooral als ik meerder orgasmes tijdens, of na elkaar heb, wat met mijn huidige vriendje zeker geen uitzondering is.
Dan lijkt het aan het eind net alsof ik ben overreden door een trein ofzo |
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: bewegen kost dan te veel moeite idd. eerst even niets, maar daarna gaan we wel weer verder. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Masturbere in een rolstoel dan maar :p
|
Citaat:
En nee, dat heb ik nog nooit gehad. |
ach beter dan verlamd na een auto-ongeluk
|
Citaat:
wel eens plaatjes van gezien? ik wel. :p |
Citaat:
Ontopic: Citaat:
|
Nou ja. ik heb wel eens 'in het begin'gehad dat ik niet staand kon klaarkomen, of na t klaarkomen kon staan, dan zakte ik door mijn benen.
maar verlamd... :o |
Ik heb dat ook één keer heel erg gehad. Meestal kun je het wel van je afschudden en jezelf dwingen weer helder te doen (liever niet ;)). Maar die ene keer, damn.
Ik was heel diep genomen, nadat ik een clitoraal orgasme had gehad. Ik ben nooit zo'n herriemaker, maar die keer! Al voordat hij me had volgespoten, voelde ik m'n lichaam niet meer. En na een paar minuten begon het langzaam te tintelen, weet je? Zoals je voet 'slaapt', en het dan weer bijkomt en er overal tintelingen komen. Ik kom mezelf ook niet meer bewegen, het was echt vreemd. Toen hij me een kus op m'n wang gaf, begon ik weer helemaal te schokken. Daarna heb ik een maand buikpijn gehad en kon ik die maand niet meer zo diep genomen worden, dus het kan ook ergens anders van zijn geweest ;) |
Citaat:
@ bikini-meisje : :eek: :eek: :eek: Halleluja |
Citaat:
|
Dat had mn ex ook das lastig als je ouders nog beneden zijn en je hebt dorst ;)
En ze vervolgens een gesprek tegen jou en je vriendin beginnen :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:18. |