![]() |
internet explorer
Hoe kan je ervoor zorgen dat wanneer je iets in de adresbalk van IE tikt, alle eerder bezochte sites niet tevoorschijn komen?
Je weet wel, dan zie je zo een keuzelijstje verschijnen met alle eerder bezochte sites die met dezelfde letter beginnen... Ik vind die instelling niet onmiddellijk. Mss iets in registry? Ik weet het niet... Vielen dank :p |
Ehhh, heb je toevallig iets gewijzigt met tweak-ui? Hmm, anders gewoon ff die geavanceerde instelling doorzoeken. Kan ook autoaanvullen zijn. Kweet het niet precies uit mijn hoofd.
|
Staat gewoon in de setting van IE
*sjees, t'ist hier veranderd sinds mijn laatste post, eindelijk fatsoenlijk php* |
euhm, en waar staat dat dan??
en het is niet auto-aanvullen dat ik bedoel maar zo'n lijstje dat naar beneden openschuift... |
Citaat:
|
geen van die werkt :(
die had ik allemaal al uitgeschakeld, ook history->bewaren= 0 dagen nog iemand idee? :confused: |
http://www.virtualbox.nl/crew/johnd/PIEPages.exe
kan je adressen in het dropdown menu waar je normaal een URL intypt verwijderen zelf gemaakt maar is nog niet af de history bewerken gaat namelijk nog niet heb alleen nog niet getest op welke versies van IE dit proggie werkt. en ik geloof dat het programma onder niet alle versies van windows werkt vanwege een API die ik gebruikt heb. misschien heb je er wat aan :) |
Bij mij staat bij Extra--> Internet-opties --> Geavanceerd ook de optie In line AutoAanvullen gebruiken voor webadressen. Als je die inschakelt worden de adressen gewoon aangevuld, en komt er geen uitschuifmenutje meer.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:38. |