![]() |
niet stoned
De laatste paar dagen werd ik niet stoned van m'n joints. Ze verschilden niks van wat ik normaal rook qua Soort wiet of hoeveelheid. Ik had wel ff een praatkickje, maar dat was na 10 min over.
Ik had wel een vredig gevoel, maar dat is hetzelfde gevoel als dat ik normaal veel minder rook, en op deze manier kost het me te veel geld. Kan het te maken hebben dat ik op het moment ontzettend verkouden ben? |
gewenning, tolerantie, etc..?
|
naa, lijkt me sterk. Ik ben sinds een week weer begonnen na een nuchtere periode van dik 2weken... Naja t is bijna 12 uur dus dan ga ik maar eens een hele dikke joint draaien en kijken of ik vaag word.
|
of je bent gewoon genept bij de shop :P
|
zou je denken? :rolleyes: Fuck. dan zijn al mijn complottheorieën tegen mij dus waarheid. de shops in Tilburg Breda én Utrecht hebben een deal om mij alleen nog maar troep te verkopen.
Bedankt van die gedachte word ik wel n beetje stoned. |
:p
|
Citaat:
|
Grass Company en Jack Herer, als je dan nog niet stoned wordt, is er of iets goed mis met je of je bent echt slachtoffer van een complot ^^.
|
En ben je al stoned?
|
Citaat:
|
ik vind jou echt wel stoer
|
^ben ik gelukkig niet de enige!
|
daarom (Y)
|
Zeehondje, plaag de mensen niet ^^
|
Citaat:
|
ik plaag niet, ik doe gewoon me ding ;)
|
en dat doe je goed, ik voel me geintimideerd
|
zo hoort het ook (Y)
|
t zou bijna een win/win situatie zijn... Maar goed dat t dat niet is, anders had jij je ding niet goed gedaan
|
jij snapt em helemaal (Y)
Zullen we samen gaan stonen? |
juh, ik steek m net op, doe dat me na, of juist niet, het zou het o zo vertrouwde patroon door de war schoppen
moete we niet hebben |
en dat kan weer in het IZSADCtopic
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:13. |