![]() |
[MP3] tja... ehh..ook Emo-Electronica.
:) Tja, cut_off, ik vond het wel een aadrige omschrijving.
Funky Latin - Electronica Eigenlijk heb ik geen idee of het wat is, of dat het te veel 'computer' klinkt. |
Computer achtig? De jazz-piano klinkt een beetje stoffig (mid-tonen), maar dat is opzich eigenlijk niet zo erg. Is wel een lekker contrast met de hoge instrumenten.Die claps zijn een beetje postal service :D. Ik vind em goed (y). Nog wat meer structuur toepassen en wat uitbreiden kan geen kwaad.
|
Structuur is nooit zo mijn sterke kant :)
Maar, dankje! |
ik vind het fijne muziek :)
ik luister m nu voor de 2e keer (Y) |
Klinkt fijntjes, doet inderdaad op veel punten aan postal service denken. Goede achtergrondmuziek. Op zich zou een beetje variatie niet weg zijn, je blijft nu steeds dezelfde twee accoorden gebruiken, misschien een stuk met andere accoorden maken. Maar eigenlijk vind ik hem wel goed zo (y)
|
Best aardig nummer (y) alleen zou nog wel iets langer en spannender mogen. Maar in ieder geval ga zo door :)
|
:) Ik zal binnenkort proberen wat meer spanning erin te brengen en/of nog wat andere akkoorden er in te verwerken.
In iedergeval bedankt voor de comments! |
Funky Latin - Electronica beta
Er zijn maar kleine verschilletjes. Het is iets beter afgewerkt, wat meer aandacht aan de drums besteed + wat extra toontjes erbij, wat dingen weggelaten Ik heb wat met andere akkoorden geprobeerd, maar dat vond ik niet echt een verbetering. |
je merkt het verschil wel met die andere versie.
nog steeds vind ik het mooi :) heb je nog meer online staan? |
Citaat:
Funky Latin soundclick Daar staan 8 nummers. Je kan ze allemaal luisteren (stream) en als je lid bent ook de MP3's downloaden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Geluidskwaliteit is niet zo denderend :(
Maar klinkt best leuk :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:56. |