![]() |
Fitness...met welk doel?
Als je naar ene fitness school gaat met welk doel ga je dan?
Kheb vandaag een abbo gehaald bij Andrew Lloyd Healtclubs. Hij is pilnet nieuw en heft en zwembad,sauna enz. Alleesn inschrijfgeld vond ik belachelijk veel maar voor wat je krijgt komt het op zich wel overeen. Ik ga voor de ontspanning :) |
Afvallen, betere conditie krijgen en spierversteviging :)
Dat zijn mijn belangrijkste doelen in principe. Het ontspannen is mooi meegenomen natuurlijk. |
ik ga voor de conditieverbetering, spierversteviging, ontspanning (mm bodybalance (y) en na afloop van het sporten voel ik me altijd heerlijk), afvallen en ook voor de gezelligheid!
|
Citaat:
|
Betere spieren, conditie en afvallen uiteraard.
|
Citaat:
|
Om ont-zet-tend groot te worden. En nee, ik zit niet bij zo'n bejaarden health club :p
http://www.powershack.net/Bodybuildi...ges/cutler.jpg :evil: |
Afvallen en de rest is mooi meegenomen.
Ik vind het ook wel leuk trouwens. Maar dat is niet mijn reden. |
Citaat:
|
Gespierder worden, en het is wel chill om bezig te zijn
|
Om te groeien. Als je het voor de ontspanning doet, prima, maar ga dan wel fietsen en niet mij in de weg lopen.
|
Voor ontspanning, om af te vallen, conditie en voor de gezelligheid uiteraard, aangezien ik nu samen met een collega fitniss :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik fitness niet, ik train
|
spieropbouw, alleen ik heb steeds minder zin om te gaan :(
heeft iemand daar een oplossing voor? |
Citaat:
Ik train momenteel voor meer spier- en minder vetmassa. En binnenkort zal ik ook conditie moeten gaan doen... |
fuck fitness,
ben ik te lui voor :P |
idd tintin dat heb ik ook, en daarnaast heb ik al beetje gespierlichaam, sixpack, brede scouders en rugspieren dus waarom zou ik nog gaan. Ben echt een luie ass :P
|
je moet toch wat he, dan maar fitness
|
Ik loop hard (fitness vind ik te duur) en druk me iedere dag 30 keer op en doe 100 push-ups.
Dit doe ik om mijn vorige sporthoeveelheden af te bouwen (dus om spierverslapping te voorkomen en om te voorkomen dat mijn stofwisseling erg vertraagt) en om in vorm te blijven en strak natuurlijk ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat ze iets anders bedoeld? |
Citaat:
Ik ga trouwens om af te vallen, conditie op te bouwen en om gespierder te worden. |
Citaat:
|
Ik deed trouwens ook eerst aan joggen, maar ben er (tijdelijk) mee gestopt ivm m'n been.
Ik doe wel elke dag 80 push-ups (2x20 's ochtends, 2x20 's avonds) en zo'n 150-200 crunches. |
Citaat:
Ik denk dat als je even goed om je heenkijkt dat het echt niet duur hoeft te zijn, bij ons heb je studentenfitness voor 28 euro per maand, en dan mag je elke dag trainen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
om beetje spieren te kweken he....
ohja, en die paar kilotjes kwijt te raken :o en omdat 't er natuurlijk donders gezellig is :) |
Ik ga voor het op peil houden van mijn conditie.
Bovendien voel ik me na even te hebben gesport altijd een stuk beter, dus ook wel ontspanning ja. |
Citaat:
kracht, massa en uithoudingsvermogen op te bouwen en voor ontspanning |
betere conditie, spier dinges en ontspanning
|
Cardio Fitniss: conditie verder uitbouwen.
Krachttraining: spiervorming etc. en om lekker alles ff los te gooien en te ontspannen. gr. Jeffrey |
Citaat:
|
Conditie,sterker worden en ontspanning.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:49. |