![]() |
Hoe bizar is dit?
|
Niet bizarder als jij.
|
hij klopt niet echt.
maarja |
Dat is gewoon wiskunde.
|
er zijn maar 10 mogelijke uitkomsten (misschien iets meer, 'k denk 10) en bij die uitkomsten staat allemaal 't smilie
want: stel je kiest 65: 6+5=11, 65-11=54 al kies je nou 1 nummer meer (66) komt er bij 6+6 1tje meer uit maar 66 is ook 1 meer dus het eindantwoord blijft 54! dit is met elk getal tussen de 60 (6+0=6, 60-6=54) en de 69 (6+9=15, 69-15=54) er zijn wel meer van dit leuke wiskundegrapjes, zo heb je ook een sommetje dat je, met welk getal je ook begint, altijd op het zelfde getal uitkomt enzo.. |
geen zin om over na te denken :o
|
Het klopt niet, want als ik nergens aan denk, krijg ik toch een symbooltje :cool: :o
|
Citaat:
|
Deze is oud.
|
Ik heb nu al drie keer het verkeerde symbool te zien gekregen. :p
|
Citaat:
|
Niet te geloven! Die kristallen-bol leest mijn gedachten! :eek:
:( |
Wow. :eek: Het klopte.
|
ik haat dit soort dingen!!! Als je meerdere van die sommetjes per keer maakt zie je dat er wel verschillende uitkomsten zijn maar die die uitkomsten allemaal het zelfde plaatje hebben. Probeer maar.
|
Je ne comprends pas. :o
|
Ik snap het niet kan iemand me in Ned. uitleggen wat de bedoeling is?
|
Citaat:
|
Oh ok thanks ;)
|
Wow het klopte meteen :eek:
|
Ja, duh. Alle antwoorden zijn een veelvoud van 9. En alle veelvouden van 9 hebben hetzelfde symbool.
(voor die paar die het nog niet wisten) |
Ik doe het al 10 keer achter me kaar en die zat er geen 1 keer naast ben wel onder de indruk. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lol N00dels :p
|
Interesseert me geen fuck.
|
Citaat:
Bij mij klopte het namelijk al niet, maar ik deelde mijn getal door twee:s |
Het is wel cool gedaan, zeker omdat als je 'try again' kiest, dat dan de symbolen veranderen, zodat je 't niet gelijk doorhebt :) Ik zou er zelf niet zijn uitgekomen!
|
grappig zo'n cliché testje :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:55. |