![]() |
franse vertaling
Hey,
iemand die dit soms kan vertalen ? Vorige week woensdagavond maakte een gasontploffing een volledig huis in de Constantin-Meunierstraat met de grond gelijk. Doordat de inwoners afwezig waren vielen er geen doden. Wel werd een twintigtal mensen gewond door rondvliegend glas en brokstukken. Van een aantal omliggende panden sneuvelden de ramen, en de woning, die net naast het getroffen huis gelegen is, zal wellicht afgebroken moeten worden. De materiële schade van de explosie wordt voorlopig geraamd op maar liefst vijftig miljoen frank. Voor een aantal studenten die hun kamer niet meer kunnen gebruiken is ondertussen elders onderdak gevonden. Ik heb al wel een deel, maar mijn frans is echt slecht en als dit niet goed is heb ik een buis voor m'n raport. Plz help... |
Vorige week woensdagavond maakte een gasontploffing een volledig huis in de Constantin-Meunierstraat met de grond gelijk. Doordat de inwoners afwezig waren vielen er geen doden. Wel werd een twintigtal mensen gewond door rondvliegend glas en brokstukken.
Mercredi soir une explosion de gaz a complètement détruit une maison dans la rue Constantin-Meunier. Comme les habitants étaient absents, il n'y avait pas de morts. Une vingtaine de gens est quand même blessée à cause de verre contournant et d'épaves. |
Als je het eerste zelf maakt wil ik het wel controleren op fouten..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:32. |