![]() |
songtekst hellup
oke oke oke, ik zit ergens mee. Op school moeten wij met muziek een eigen nummer schrijven. en nu zit ik een beetje met de songtekst in de knoei. want ik ben een nul in engels. kunnen jullie dit stukje tjekken? :bloos:
Why isn't it easy To step on my heart To crush my feelings, Oh how you love it baby. Why isn't it easy to say that I'm wrong to kick me in the face and disappear without leaving. Maybe because you love me? --------------------------- |
Ik zie er zo gauw geen fouten tussen zitten.
Oh how you love it baby Dit klinkt niet echt lekker (maar is volgens mij niet fout) Wat wil je er precies mee zeggen in het Nederlands? |
Volgens mij zitten er inderdaad geen fouten in, by the way, mag ik in dit topic ook mijn 'songtekst' posten? Ik moest namelijk zo'n zelfde soort opdracht doen.. En ben ook een null in Engels :P
|
Citaat:
|
fantastico,
maar dat oh I love it baby... dat licht er net aan wat voor liedje je in gedachten had, ik vind het zelf wel passen bij van die oude rock 'n roll a la led zeppelin. maargoed, wat wil je dat we zeggen want engelse taaldeskundige zitten er hier volgens mij niet veel (vergeef me als ik me vergis heur) |
Citaat:
ontopic: ik wil idd een soort rock n roll nummer maken, ik heb goeie gitaarvrienden in de klas dus dat komt goed :). ik wilde alleen maar ff checken of dit nog enigzins klinkt en loopt. maarre bedankt! :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:43. |