![]() |
Wiskunde po
HELP:
ik heb een wikudne po nodig. Bij ons op school moet je voor wiskunde hoofdstuk 4 helemaal maken en inleven. Dat lukt wel maar je moet ook een praktische opdracht er bij maken. Ik heb wikunde a1,2. Profiel E&M. Het po moet gaan over Verwchtingswaarde en Binomiale verdeling. Het liefst wil k een PO die niet over inter verspried is. De Po moet een hoofdvraag en deelvragen hbben en een logboek, Wil iemand mij aub zo iets geven. Als ruil ken ik bijvoorbeld andere dingen geven, zoals news for U teksten van engels en boekverslagen enz. Alvast bedank! |
Citaat:
|
dar gaat t niet om dat snap ie ook wel help liever mee of hou effe je mond. ja dat logboek ken zelf ook wel ja maar toch.
|
Dat is: not done :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Joh zakken jullie maar effe lekker diep door de stront. Lekker sociaal zijn jullie. Heb me wiskunde PO al geregeld hoor. Maar bedankt voor jullie loze reactie's
|
Met het effe te "regelen" ga je ver komen denk ik, maar ja, dat zijn jou zaken dan. Kdenk ook wel dat het vrij normaal is dat je hier geen hulp krijgt als je ff begint te schelden
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:52. |