![]() |
hoe weet ik of een von dutch petje echt is?
hey hai een oude vriend wil een von dutch petje aan mij verkopen voor 20 euro. hoe weet ik eigenlijk of hij nie nep is? alvast bedankt,
groetjes, halil |
eehm wat maakt het uit of ie "echt" is of niet als je het verschil toch niet kan zien :o
maar nneway Von Dutch is kut.. |
Offtopic: Gelieve het topic niet te vervuilen met spam.. Post gewoon niets
|
Vraag in welk land hij 'm gekocht heeft.
|
Je kan naar een winkel gaan waar ze er iets van afweten. Daar kunnen ze je vast weer een eind verder helpen.
|
Vergelijk 'm met een echte. Als je zelf geen verschil ziet, ziet niemand dat. Maar neppe petjes zijn verboden :nono:
|
Zolang je illegale cd's, cd-roms en/of dvd's in huis hebt, moet je niet zeuren over de echtheid van het product.
|
Citaat:
|
tjah als je het verschil toch niet ziet..
maar je kunt het ook gewoon niet kopen |
Ligt eraan hoeveel je die vriend vertrouwd he :D
|
1. Leg het bewuste petje bij voorkeur in een oude emmer.
2. Giet er een beetje benzine overheen (mors niet!). 3. Werp een brandende spaander in de emmer. 4. Wacht tot het vuur gedoofd is. 5. Neem de proef op de som: is het petje nog herkenbaar? Zo nee, dan was het petje nep en kun je je geld terugeisen. Succes. (y) |
Citaat:
:D hahaha (y) |
Of je tracht dat petje aan een douanier te verkopen, als hij je oppakt, dan weet je dat het nep is.
|
Waarom staat dit topic hier nog? Heb ik iets gemist, wordt tegenwoordig alle troep maar op DK gegooid? Ga de mensen op LS lastigvallen ofzo.
|
Citaat:
|
Vergelijken met een echt petje (van de von dutch site). :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een goed team van FB'ers is dan wel essentiel natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
In spreekwoordelijke zin maybe? :P Ik denk dat je gewoon naar een winkel moet gaan ofzo... En waarom een gebruikte pet kopen :s |
Lijkt me meer op LS horen idd.
|
tsja, als je geen verschil ziet, wat maakt t dan uit.
|
Citaat:
|
von dutch is een echt kutmerk
|
ja dan moet je van dutch petjes ook niet op de markt kopen :rolleyes:
|
Citaat:
|
nog beter zelfs(y)
|
Ik denk dat het gewoon over het algemeen wel duidelijk is. Je ziet het of je ziet het niet. Boeiend... Von Dutch is toch (n)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:49. |