![]() |
Toets frans antwoorden
Hallootjes,
Heeft iemand misschien al een toets gehad van Frans? Het gaat over het boek Grandes Lignes Leerjaar 1, H6. Ik heb nl. weer eens geen zin om te leren! :) Voor de mensen die reageren: Alvast bedankt! |
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
cool. ik zou gewoon heel hard leren en dan vervolgens op school zeggen: 'man, ik heb niet geleerd SHIT'. dat is pas cool. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je een So woordjes in de eerste klas al niet haalt kan je beter meteen met de schoolleiding gaan praten voor overstappen naar een lager niveau....
|
Heej kan ik er nou iets aan doen dat jullie goed zijn in Frans en trouwens weet jij dan wel wat presque, maintenant of le postcheque betekend?
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maintenant - het onderhoud van treinstellen postcheque - de streepjes die manische postsorteerder willekeurig op enveloppen zetten. Ik zou je trouwens aanraden toch maar te leren, je krijgt de woorden later terug, en bovendien kost antwoorden leren evenveel moeite als de opgaven zelf. |
omfg -_- in de 1e klas hoef je nieteens te leren, opletten is genoeg.
|
of je upt iets heel onzinnigs :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
en mag er nu een slotje op dit topic? |
Citaat:
|
Uhh zouden ze niet gewoon bij jou op school een eigen so of proefwerk maken? Maw: hoe kunnen wij in godsnaam weten wat er in jouw toets staat.
*vind dit de domste vraag die ooit gesteld is :o |
Er zijn standaard toetsen voor leermethodes en TS hoopt op een makkelijke 10 door aan deze toets te komen.
Maar de meeste docenten maken hun eigen toetsen, juist om dit soort praktijken te voorkomen. |
Je moet gewoon niet leren, deed ik ook (omdat ik er niets van snapte en frans sowieso compleet doelloos is). En ik ben toch over gegaan naar H4. Zorg wel dat je net 3,5 >= staat, dan kan het niet misgaan :):):):):).
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik krijg het toch niet op m'n examen, en ik zit in H4 dus ik heb ook geen frans lessen meer. We leerden alleen zinnen zoals "wat voor muziekinstrument speel jij?" :rolleyes:. Wtf is het nut daar nu weer van? Die ene keer dat ik in Frankrijk kom misschien? (waar ze waarschijnlijk prima Engels spreken, wat trouwens wel een nuttige taal is). |
ben ik de enige die zich afvraagd wat een 18 jarige in de brugklas doet? :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vroeg me ook af wat een 18 jarige in de brugklas doet trouwens....maar jah....iedereen is zo bezig met antwoord geven op die vreemde vraag dat ze daar denk ik niet eens op hebben gelet.....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
sorry hoor, ben ik nou zou lomp ofzo?
havo 6????????? |
Citaat:
neej hij zi egt in eerste (check profiel) |
Hoe kan het nou dat iemand in februari een post plaatst en dat we daar in oktober nog mee bezig zijn?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ohnee...dit was een zinnig up.
Beste FB, mag er nu eindelijk eens een slotje op dit topic? |
:D Geweldig dit, hihi