![]() |
Waarvoor wil jij bloed zweet en tranen?
Ik voor mijn opleiding :)
|
Mijn toekomstige vriendin.
|
toekomstige vriend ;)
studie werk kinderen etc etc |
Citaat:
|
Voor geld en niks anders.
|
Citaat:
Volgens mij staat er een zekere figuur uit Hasselt voor je in de rij kerel ;) Bloed zweet en tranen? klinkt als inspanning :s |
Citaat:
(y) |
Thai boxen, letterlijk :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ofzo :o En okee er zijn wel dingen waarvoor ik wil bloeden zweten en janken, maar die ga ik niet posten op een publiek forum :o |
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij noemt me mattie :bloos: Aight! |
Bloeden, zweten en tranen is voor overdrijvers. Maar ik wil best wat doen voor mijn vrienden, toekomstige studie, geld en sport.
|
Voor de confrontatie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een gewonnen basketbalwedstrijd :)
|
Misschien voelt ze meer iets voor de vreemdeling uit het Zuiden?
|
Citaat:
|
Citaat:
(PP moet zich nu wel erg popi voelen zeg :o) |
:) :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Hasselt ;) |
Citaat:
|
Dat zegt ze ook alleen maar vanwege Hasseltboy's DVD-verzameling ;)
|
Citaat:
|
Voor de vernietiging van deze wereld.
|
Diverse MVV-spelers mogen wel eens wat meer met bloed, zweet en tranen spelen, anders komen we nooit daar onderin weg. (n)
|
Citaat:
|
Voor mezelf. Dat ben ik natuurlijk wel waard. :cool:
|
Citaat:
Daar zal ik dus ook meer bloed, zweet en tranen moeten voor vergieten. Mijn dvd-verzameling moet groter worden. |
Nou, dan gaan alle DK'ers geld doneren. (y)
|
Citaat:
|
Ben ik nou de enige die ziet dat die topictitel voor geen meter klopt?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, de zin is geen correct Nederlands. Dat heb je goed opgemerkt. Misschien moet de TS hiervoor bloed, zweet en tranen vergieten? Dat hij het Nederlands beheerst?
|
Je kan ook niet doormiepen over iets dat van geen enkel belang is als je het topic eenmaal opent :)
|
- mijn relatie
- mijn studie - mijn gezondheid |
Bloed, zweet en tranen zijn slechts voor de dwazen die in het dagelijks leven geen moer uitvoeren.
|
Citaat:
|
Examens en Kampioenschap.
|
Opleiding, een bepaald gewicht.
|
Citaat:
|
Nu even niet. Ik zit niet voor niets in mijn oriëntatiejaar, heb me vorig jaar al te pletter gewerkt.
|
ik ben al blij als ik overga, niet naar een andere school moet en goede cijfers haal.
|
ook [b] opleiding[b]
vooral voor het halen van een 8 voor mijn bachelorscriptie en het worden toegelaten tot de master cognitive neuroscience |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:07. |