![]() |
BFP - KICKBACK - ANGEL CREW @ Baroeg, Rotterdam.
BORN FROM PAIN
KICKBACK (TBC) ANGEL CREW (ONLY CONFIRMED SHOW IN HOLLAND) DIE MY DEMON (FIRST SHOW IN HOLLAND IN 2 YEARS) DOMINATÖR RECTIFY (TBC - RELEASE SHOW) BALTHAZAR Saturday March 5th @ Baroeg, Rotterdam. Entrance: € 12,- Time(schedule): TBA soon. |
standaard post als het hier op aan komt:
kankertent |
ik ga wel als ik op tijd terug ben van de wintersport, alleen hoop ik wel dat men nu wel een keer los gaat en niet als een mongool langs de kant gaat staan en achteraf weer zeiken..
|
een vette line up.
als het door de week was had ik het overwogen, nu te veel treinkosten. |
up!!!
|
harde line up inderdaad, ik zit dan alleen in eindhoven.
|
Citaat:
|
maybeeeeeeee
|
Citaat:
|
Niet dat je zegt van hey dat vind ik een leuke line up.
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet dat ik zeg van hey dat vind ik een leuke line up. :cool: Ben niet zo into bfp & consorten. |
Ik vind deze show alleen interessant vanwege Kickback maar daar heb ik geen 12 euro voor over... bovendien heb ik volgens mij een begrafenis die dag.
|
Aardige metalshow.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
ik wist trouwens helemaal niet dat angel crew nog bestond
|
Angel Crew bestaan nog gewoon.
Nieuwe line-up. Binnekort nieuwe cd uit volgens mij. Hebben net een tourtje gedaan door Bulgarije en Griekenland, en binnekort gaan ze naar Spanje voor een paar shows. 5 Maart is trouwens de enige geplande show in Nederland van Angel Crew. Dus kom ze ff checken zou ik zeggen!! |
ik ga
|
Citaat:
|
Citaat:
dan moet ik ze idd zien alleen heb ik 5 maart al een feest fucked shit. treden ze niet in duitsland op ofzo |
Citaat:
|
ach was best een leuk zaaltje hoorrr
mijn werk heeft het nu verbouwd. hoppaaa |
Citaat:
|
Citaat:
dan maar feestje afzeggen. ;) |
^^^^^^^^^^^^
|
hoe hard is dit !!
|