![]() |
Spinvis
Kennen jullie nog meer al dan niet nederlandstalige zangers/bands die je in dezelfde categorie als Spinvis kan plaatsen?
, Augustus! |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb vanmiddag nieuwegein aan zee nog gekocht
|
Citaat:
|
Spinvis is categorie op zich. Je zou meer Excelsior dingetjes kunnen proberen.
|
Okey, dankjewel:)
|
Citaat:
Sondre Lerche Badly Drawn Boy Under Byen |
Citaat:
|
digital ash in a digital urn van bright eyes
heeft wel wat raakvlakken |
Citaat:
|
Spinvis is op zich vrij uniek in zijn soort... en ik ken eigenlijk ook maar weinig vergelijkingsmateriaal :s
|
Ze zijn wel duidelijk geinspireerd door bijvoorbeeld Sigur Ros en Belle & Sebastian.
|
Citaat:
|
Citaat:
edit: en sigur ros? nou nee... |
Citaat:
'Lief dagboek, ik heb mezelf voorgenomen voortaan beter te gaan lezen.' |
Citaat:
|
ik vind het allemaal meuk maar Meindert talma is wat mij binnen schiet.
|
Citaat:
spinvis is vervelend ik weet niet wat er zo leuk is aan die lummel met z'n gejengel |
Citaat:
|
Citaat:
mwa wel luek om te zien hoe het in elkaar gezet is toch |
Op cd zijn ze GEWELDIG! Live zijn ze brackque...
|
Citaat:
|
HIJ? :rolleyes:
|
Correct.
|
Citaat:
|
Citaat:
Restecpa! |
goed zo.
|
|
probeer solex eens. ook lekkere knutselmuziek van eigen bodem
|
Citaat:
|
Waarom zou je in godsnaam nog meer willen horen dat op spinvis lijkt :|
|
Limonadeglazen Wodka is een fijn nummer. Vooral live.
|
Solo gaat Spinvis muzikaal ondersteunen tijdens de komende theatertour. Ook een erg fijn bandje!
|
spinvis = kut
|
Citaat:
|
Citaat:
@ CharismaticBass / Carn: wat een waanzinnige onderbouwing. |
Hehe, niet aan Spinvis zitten want dan zit je aan Krummeltje
|
Spinvis is wegdromen.
hmm. maar tussen belle&sebastian en spinvis zit en wereld van verschil :nono: |
de muziek gaat wel, maar als die kerel z'n bek open trekt komt er de meest idiote onzin uit die ik heb mogen aanhoren, en dat faggie accent van 'm... (n)
|
Citaat:
Dude. Dat heeft toch totaal niets met Spinvis te maken. Dat is meer zoiets als Mum! Mensen die totaal losgaan op een elektrische zingende zaag (y) |
spinvis is wel leuk, een paar aardige liedjes, en ook wat rommel, en ja dat gezwets van die zanger is wel grappig als je het niet te serieus neemt.
|
mn tenen gaan altijd krom staan als ik die teksten hoor maar voor de rest vind ik 't wel leuk
|
Citaat:
Tis gewoon arty farty hollandse boerenprut (n) Bennie Jolink en consorten kunnen op meer sympathie rekenen. |
Citaat:
Carn, ik weet dat je een hekel hebt aan Spinvis, maar om dan normaal op een hoger plan te zetten, vind ik dan ook weer zoiets. En verder denk ik dat je meer een hekel hebt aan het feit dat het tegenwoordig als cultureel verantwoord wordt beschouwd, als dat je de muziek niet echt leuk vindt. Dat valt toch nog wel enigszins mee? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Spinvis is net als vrouwen. Je kan er niet altijd vanuit gaan dat ze de afwas doen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:46. |