![]() |
Huiselijk geweld vaak door allochtone mannen
Citaat:
|
Allemaal weinig verrassend. Vooral "die ouder zijn dan 45 gaan zelden nog op de vuist, blijkt uit het onderzoek" is erg fijn :)
|
cultuur denk ik he :rolleyes:
|
Een serieuze discussie of opnieuw een armzalige poging om allochtonen te bashen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien trouwen allochtone mannen wel vaker met mondige vrouwen :)
|
Citaat:
|
Goh, Hypertext opent een topic. Goh, de bedoeling is allochtonen bashen. Val ik me daar toch van mijn stoeltje van verbazing. :rolleyes:
|
Dom topic bevat niet eens een stelling.
SPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSP AMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAM SPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSP AM |
Citaat:
|
Citaat:
Nee, he? Stop die roloog dan maar weer terug in je broekzak. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik bedoel het is 'mr. hypertext' |
Citaat:
maar ik heb jou bijna nooit een posts zien doen die niet over allochtonen bashen ging dus tja |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
logisch dat dat cijfer zo hoog is (kwart) als je alleen maar de allochtoonse of deels allochtoonse groep onderzoekt :D |
what's new?
|
Kansloos topic zonder stelling, onruststokerij de gekste:).
|
Het AD...nou, daar noem je ook een gezaghebbende bron zeg...welk rapport eigenlijk, dan kunnen we het opzoeken. Maar ja, dat geeft het AD niet, dat kost maar lettertjes.
|
Thee, iemand?
|
Heb je ook koffie?
|
|
Melk en suiker alsjeblieft.
|
Citaat:
|
Als er zo veel verschil is tussen de twee onderzoeken, zou ik me toch serieus vragen beginnen te stellen over de betrouwbaarheid ervan.
|
Ehm, dit was geen uitnodiging voor wie ook om de thread onder te spammen.
|
Volgens mij zit het in iemands allochtoonse genen :|
|
Zielig voor die vrouwen. Ze worden gebruikt als broedmachines en worden nog geslagen ook, daarnaast moeten ze van hun mannen de hele dag in een kleed lopen en ook nog coucous maken voor wanneer de man weer na een harde dag bidden thuiskomt...zielige vrouwen, ik heb medelij met ze
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het zit gewoon in het bloed. Die raakt snel oververhit. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En owjah een nog een klein detailtje rick was sarcastisch |
Citaat:
|
De helft van de allochtonen doet aan geweld. We moeten niet vergeten de andere helft Nederlanders zijn :o Maar ja dat wordt niet benadrukt. :o Dus de topic titel moet worden gewijzigd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:11. |