![]() |
als ik op hem zit, wat dan???
sinds een tijdje heb ik een superleuke vriend, ik voel me helemaal bij hem op m`n gemak. maar het enige waar ik me een beetje voor schaam is dat ik tijdens de sex niet echt goed weet wat ik moet doen als ik op hem zit. iedereen zegt wel je bekken bewegen, maar als ik dat dan probeer voelt hij er niet zo heel veel van. heeft er iemand misschien nog tips, of andere leuke tips voor de sex???
|
probeer zo te bewegen dat hij langzaam in en uit je glijd. eventueel door jezelf gewoon steeds een stukje omhoog te tillen met je beenspieren. Of je leunt wat voorover en beweegt je kont op en neer zeg maar :bloos:
|
Het verschilt ook per persoon heel erg of je dat wel of niet lekker vind. Ik voel het ook minder, maar als zij et fijn vind vind ik et fijn :) En ik heb een heerlijk uitzicht natuurlijk :D
|
Hij went er wel aan, subtiliteit moet je vaak leren, zeker als jongen die jarenlang stevig sjorren gewend is.
En het gaat met boven zitten vooral om jouw gevoel. Dat is het moment dat jij de baas bent en zelf lekker gaat genieten. Alleen al dat is beloning genoeg voor ze. En het uitzicht natuurlijk. |
tip: leun met je handen op zijn borst. dan heb je wat houvast en controle.
|
Ga niet rechtop zitten en doen alsof je trampoline springt!
|
maak de beweging zoals je doet alof je paard rijdt (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als jij rechtop zit kan hij je billen toch vastnemen om zo het ritme te bepalen :) .ook kan jij wat naar achter leunen voelt voor de jongen heerlijk :cool:
|
Citaat:
voor de balans, kun je dan met een hand naar achter leunen, tussen zijn benen zeg maar |
je kunt ook naar voren leunen en er zeg maar een beetje boven gaan hangen zodat de jongen zich beweegt.
en anders leg je idd zn handen op je kont zodat hij het ritme ook een beetje kan bepalen en je een beetje helpt. |
Je bekken goed kantelen zodat ie er niet uitkan floepen en dan naar voren en achter bewegen.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Wat je ook kunt doen is je handen aan beide kanten van zijn hoofd plaatsen en gedeeltelijk op hem gaan liggen, dan is er nog een mogelijkheid tot zoenen en dergelijke. In dit geval kun je beter naar voren en achteren bewegen. En je kunt het natuurlijk ook afwisselen. |
Citaat:
Ik ben het met Maurice eens. Je kan ook even kijken wat je makkelijker vindt: Op je knieën zitten of op je hurken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:01. |