![]() |
konijn doet een beetje raar
Ons konijn doet een beetje raar. Hij begon mn voet te...
nou ja, te doen alsof het een vrouwtjeskonijn was. :confused: |
LOL dat doen konijnen en trouwens alle dieren volgens mij wel vaker :D Wij hadden 3 vrouwtjes konijnen bij elkaar in 1 hok die reden ook gerust op elkaar :D
|
ja, een konijn op een ander konijn kan ik begrijpen, maar op mijn voet??
|
Whahahahahahaahahah :D :D
|
Volgens mij is dat idd heel "normaal", konijn van een vriendin van mij deed dat iid ook regelmatig (meestal koos ie wel voeten met van die grote pantoffels uit ;)).
Ik denk dat een konijn het verschil misschien niet door heeft. En anders dat ie er genoegen mee neemt bij gebrek aan beter (er zijn ook mannen die kiezen voor een opblaaspop, waarom zou een konijn het dan niet met een voet kunnen "doen"? ;)). |
Ook een konijn heeft hormonen :D En tja, als je dan een mooie fluffy pantoffel aanhebt, dat lijkt er natuurlijk wel veel op :D
Is heel normaal, alle konijnen die ik ken hebben dat idd wel meerdere keren gedaan. |
Citaat:
Bij mij gaat ie eerst ook aan mn (blote) voeten ruiken, mss ruiken mijn voeten naar vrouwtjeskonijn. :p |
Citaat:
|
Mijn konijn deed het bij m'n ex :eek:
Haha |
Mijn konijn deed het ook altijd :p ...de beste oplossing: gooi er een knuffel bij die ongeveer even groot is :p .....het is de beste vriendin van ons konijn geworden en hij rand onze benen niet meer aan ;)
|
Tja dat heb je met konijnen he als ze volwassen worden ;) Je kan hem er erg mee helpen door m te castreren/steriliseren ligt er ff aan wat voor sexe je konijn is he..
|
Als je zon konijn castreerd, worden die hormonen dan ook niet meer aangemaakt? Ik vind het altijd een btje raar om hem te castreren, ik heb het gevoel dat je het beestje dan verminkt, of iig, het hoort niet, een gecastreerd konijn. We kunnen hem natuurlijk ook altijd bij een vrouwtjeskonijn ergens anders zetten, maar bij ons mag ie vrij rondlopen in huis en we pakken hem haast nooit op, maar bij andere mensen moet ie waarschijnlijk in een hokje zitten en word ie vaak opgepakt. Misschien moet ik er idd maar een knuffel bijzetten, alleen we hebben geen oude knuffels, alleen maar een paar mooie die we niet aan hooidonk toevertrouwen. :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:55. |