![]() |
[songtekst nieuw project] Dubbellaags
[couplet]
Met uitgestrekte arm pak je het velletje beet, dubbellaags uitgevoerd en zacht voor uwer reet! Met de nodige bewegingen manouvreer je het naar de juiste plek Maar wederom hield de wc-papier fabrikant je voor gek! [refrein] Het papiertje scheurt Het is je duim die nu meurt Alles zit tegen Maar met stront onder je nagels kan je best leven [couplet] vloekend en tierend sta je op, En je verkoopt de wc-rol houder een ferme schop! Dankzij deze actie viel je met je reet vol in je avondmaal van gisteren, Je vloekt, je tiert en je geeft de schuld aan alle christenen! [refrein] [Brug] Ooo Ooo Wcpapier, dankzij jou lig ik nu hier Vast in de afvoerput van mijn uitwerpselen, Ooo Ooo Wcpapier, dubbellaags werd mij beloofd, maar het is nu mijn eigen drol die is onthoofd [refrein] |
Hulde!
|
Muziek gaat trouwens richting de emo kant op met subtiele elektronische effecten. Pot verf om mn haar zwart te krijgen staat al klaar.
|
je bent gemillimeterd flapdrol. Misschien met wat banjo invloeden?
|
Je mag de gothic backgroundvocals komen doen tijdens de brug
zo van Ooo Ooo |
:s
Ach ja, er zijn ook wel positieve dingen aan deze songtekst. 't Is iniedergeval in je eigen taal, dus ik hoef me niet te storen aan het slechte Engels/Duits etc. |
Citaat:
|
whaha jezus what the fuck
|
Citaat:
|
altijd al geweten dat je een intellectueel was carn
|
Thnx.
Dit gaat nog een serieus project worden ook, met medewerking van wat forum hooligans. |
gaat nog leuk worden (y):d
|
:o
|
Groupie number one meldt zich :cool: (y)
|
hehe vet :D (y)
|
Oh-mijn-God :eek:
En dan Spinvis beschuldigen van een ernstig hoog slechtheidsgehalte :P :D |
Citaat:
|
Ik kan niet wachten op het verzamelalbum (=
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:37. |