![]() |
Blink182 uit elkaar
ik las het net in mn 3voor12 nieuwsbrief en de officiele site confirmed het.
Citaat:
|
indefinite hiatus <-- is niet uit elkaar!~
:nono: |
ja leer es lezen!
|
of engels
|
of nog beter: beide
|
of nog beter!
|
Jammer....
dat ze niet definitief uit elkaar zijn. |
ja ja, nou ja goeddd niet officieel helemaal uit elkaar, maar komt toch vaak voor een heel eind op hetzelfde neer :p
|
Meisjes hoeven niet goed te kunnen lezen. Naja, eigelijk wel, maar ze kunnen (indien nodig) dat natuurlijk compenseren met niet nader te noemen dingen.
Aan seks denken is hoeft eigelijk niet eens nu, ik heb het over koken, de was doen etc.. |
Jammer, door de topictitel had ik meer verwacht.
|
Citaat:
|
tjaaaa...
|
:eek:
ook niet leuk |
jammer, maar meer ook niet...
|
Kut, niemand overleden...
|
jammer dat ze ff ermee kappe, ze motte nog wel ff naar nl kome enzo
blink is cool |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Schande! |
Ben er niet rouwig om :o
|
Blink 182 has announced it is going on an indefinite hiatus "to spend some time enjoying the fruits of their labors with loved ones." In a statement, the trio added, "While there is no set plan for the band to begin working together again, no one knows what tomorrow may bring."
Rumors that the band had split began circulating after Friday's Tsunami Benefit concert in Anaheim, CA. The band was scheduled to play but pulled out of at the last minute due to "unexpected circumstances." |
erg kut idd
|
ach.
|
Zijn ze nog bij mekaar dan? Wanneer was hun laatste album uitgebracht? 5 jaar geleden? Boeie :|
|
werd tijd, t was wel weer leuk geweest. wel een leuk bandje though
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu kom ik de volgende 2 dagen helemaal niet meer.
|
Citaat:
|
Boobies!
|
alleen dat liedje over blowjobs deed me wat, in deze tijd van dryathon iig wel
|
Ahh ze mogen niet echt stoppen hoor, ik moet ze nog zien!:o
|
erg kut.
het laatste werk van hun vind ik erg tof. |
laatste cd was uit 2003 en die was idd erg vet, heel anders dan al hun andere werk, maar van mij had er ook wel weer een nieuwe dude ranch mogen komen
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is waarschijnlijk beter zo, ze waren de weg toch al kwijt of op zn minst in de berm aan het snuffelen. |
ik vind ze totaal niet boeiend
|
Citaat:
|
Citaat:
uhuh <3 maar alleen als je van pinguins in de nacht houd en graag zandkastelen eet |
Maar ik heb ze nog niet live gezien en dat wil ik zo graag :( Dus eigenlijk mogen ze wel uit elkaar maar dan wel MET afscheidstoer die ook in NL komt. :| :(
|
Citaat:
|
best grappige liedjes af en toe, maar ik kan er niet bij stilstaan.
|
Citaat:
|
Het is je dag wel he muddy, eerst de gitarist van KoRn weg en nu Blink 182 uit elkaar. Zoek een mooie trein uit jongen (y)
|
Citaat:
en ten tweede: Korn vind ik eigenlijk alleen de eerste 2 cd's goed, daarna werd het slechter. De laatste cd was wel redelijk. En dan nog... sommige gitaristen zijn makkelijk te vervangen. Head was geen uitmuntende gitarist ofzo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:04. |