![]() |
CDA vreest invoering sharia in NL
Citaat:
Citaat:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/51525 Dit vond ik toch wel een merkwaardige. Men is dus bang dat de moslims hun woestijnwetje er hier doordrukken? Misschien zegt het meer over het CDA dan over de moslims (al zijn er een hoop muzelmannen die steniging en geamputeerde handjes best wel geil vinden) |
Ga dood of ver heen.
|
Kom op man, dat geloof je zelf toch niet?
|
Holy shit, die bron is echt té betrouwbaar.
|
:D
Ik ben voor invoering van de Sharia! (y) |
Fascinerend :)
|
wat stelt democratie voor als ze zelfs de standpunten van een politieke partij willen verbieden/bepalen? :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Laten we maar Mr. Hypert€xt naar Saoedi-Arabië sturen. (y) Opgeruimd staat netjes.
|
Citaat:
|
3 zal je bedoelen, jij moet er ook bij.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tjonge die Mr.Hypert€xt wordt steeds vriendelijker, zolang we hier maar wegblijven natuurlijk :cool:
|
:rolleyes: in alle opzichten
|
Vraag nog een wegblijf premie :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als het volk behoefte heeft aan een wetgeving gebasseerd op de sharia, waarom niet? Zonder stemmen kom je nergens, en valt er niets te vrezen, of heb ik he tverkeerd
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
JOKE!! :p |
En christenen, zijn dat bijna-kaffirs? :o
|
Citaat:
|
Ah, weer wat geleerd. :)
|
Adolf Hitler kwam ook democratisch aan de macht en schafte daarna de democratie af. Zijn die moslimpartijen dat zo ook van plan?
|
Citaat:
|
Citaat:
Betekent dus dat eenmaal binnengebracht het systeem niet meer terug te draaien is zonder dat daar geweld aan te pas komt. |
Citaat:
Verder gaat dit nergens over geloof ik? |
Citaat:
|
Een betere vraag zou zijn : ' Wat houdt de sharia in? ' want volgens mij bestaan daar nogal verschillende meningen over.
|
Maxime Verhagen heeft denk ik een paar maandjes rust nodig. Hij begint duidelijke overspannenheidsverschijnselen te krijgen met z'n ongefundeerde angsten. Zelf ben ik ook tegen invoering van de sharia, maar met 1 miljoen moslims in Nederland lukt dat nog niet eens als alle moslims voor zouden stemmen. Dit besluit zie ik meer iets in voor over een jaartje of 30-40 als de moslims een dominante meerderheid zullen vormen, die ongetwijfeld via de redenering 'democratie is de meerderheid plus een' ons land zullen willen gaan domineren met Islamitische wetgeving.
Overigens zie ik wel een veel beter instrument die niet alleen werkt tegen de rare hersenkronkels van moslims met uitbreidingsdrift, maar ook tegen gekke radicalen als Geert Wilders en de VVD: grondwettelijke toetsing door een speciaal daarvoor in te richten rechtsorgaan. Op die wijze kunnen een hoop gekke besluiten niet genomen worden. Overigens vind ik dat S. zich nu ook duidelijk tegen heeft gesproken. Over MSN beweerde ze recentelijk nog dat de sharia niet ingevoerd hoort te worden in een niet-Islamitisch land en nu verklaart ze zichzelf voorstander van het invoeren van de sharia. De werkelijke aard van S. en Makelville komt wel weer eens naar boven. Enkeltje Iran misschien dames? |
Hahahahaha :D
Oh, die Verhagen is zeker nog dronken van carnaval. |
Waarom zijn politici en xenofoben altijd zo dom dat ze voorbij aan het feit dat er simpelweg niet genoeg stemmers zijn om zo'n massale grondswetwijziging erdoorheen te krijgen?
|
hahahahahahahaha
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
*begint te dagdromen* :|
|
Citaat:
|