![]() |
Steve vai: Real Illusions
http://images-jp.amazon.com/images/P...1.LZZZZZZZ.jpg
Wat vinden jullie van zijn nieuwe plaat? Ik vind hem cool weer typisch Vai en zoals altijd weer nieuwe innovatieve geluiden. Tracklist: 1 Building The Church 2 Dying For Your Love 3 Glorious 4 K'm Pee Du Wee 5 Firewall 6 Freak Show Excess 7 Lotus Feet 8 Yai Yai 9 Midway Creatures 10 I'm Your Secret 11 Under It All Mijn mening over een paar nummers: Freak Show Excess is pure guitar extravaganza, Lotus feet heeft prachtige melodielijnen, K'm pee du wee heeft prachtige frasering / tone en YAI-YAI is grappig :D |
als je een plaat de naam Real Illusions: Reflections geeft heb je het bij mij al verpest hoor, wat de beste man ook moge maken. (en dan heb ik het nog niet eens over de hoesfoto)
|
wie trommelt er?
|
Citaat:
Hij wou Donati niet meer in zijn band omdat hij dit keer een straight rock drummer wou die niet teveel aba ca dabra doet ;) |
mwah, ik heb niks met Donati..geef mij maar Mangini. Fire Garden :cool:
|
Citaat:
Donati vind ik wel cool hoor, maar ik zie hem dan liever met Planet X :cool: |
Oei dat vind ik helemaal zaad-prog :S
|
WIE HEEFT DE COLLECTORS ITEM CD HOES :eek: :eek: :eek: :eek:
50 EURO! :eek: |
Citaat:
|
nee die luisterd alleen naar de gewone versie van mn vader :(
totaaaaal onl33t van der :rolleyes: ze zou eens moeten weten hoeveel meer je into steve vai bent als je collectors items hebt toch carn :eek: |
Jaaah :cool: :o
wel de Limited Edition met de Japan-only bonuzz track "Hentai Heroes"!!111 :eek: :eek: :cool: :o |
nee die is dom, die per ongeluk zonder roodtinten afgedrukte hoes is beter.
|
ja hey ik blijf niet soebatten over n cd met gitaargepiel (N)
|
Citaat:
haha ok, en wat vind je van CAB ? of Tribal Tech :cool: |
Tribal Tech is geniaal, recentelijk Illicit eindelijk eens aangeschaft (y)
|
Ik houd niet van Vai.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:39. |